۰۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۷
کد خبر: ۶۹۸۵۰۸
عضو دفتر سیاسی حماس:

مقاومت غافلگیری های زیادی برای دشمن در آینده دارد

مقاومت غافلگیری های زیادی برای دشمن در آینده دارد
بدران عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس اعلام کرد: مقاومت برای دفاع از خود از هر وسیله و ابزاری بهره می‌گیرد و غافلگیری های زیادی برای دشمن در آینده دارد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، حسام بدران عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس تاکید کرد که جنبش متبوعش و دیگر گروه‌های مقاومت فلسطین در پیامی به طرف‌های منطقه‌ای اعلام کرده‌اند که در سایه اوضاع نابسامان حاکم بر غزه و ادامه تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه اسرای فلسطینی، تمامی گزینه‌ها مطرح خواهد بود.

وی تصریح کرد: رژیم صهیونیستی هر بار با حمله به اسرا و گمان اینکه پاسخی دریافت نمی‌کند، اشتباهی دیگر را مرتکب می‌شود اما ما باز اعلام می‌کنیم که اسرا تنها نیستند و ما طرح‌ها و برنامه‌هایی برای پاسخ به تجاوزات دشمن علیه اسرا آماده کرده‌ایم.

بدران افزود: اسرا خط قرمز هستند اما این بار، این پرونده از حساسیت ویژه‌ای برخوردار است، به ویژه اینکه بانوان اسیر فلسطینی در زندان دامون مورد حمله قرار گرفتند و این بسیار خطرناک است.

وی در رابطه با اوضاع حاکم بر غزه نیز گفت: ساکنان این باریکه وضعیت بسیار بدی دارند و خبری از بازسازی ویرانی‌های حاصل از جنگ نیست و تاکنون تغییری حقیقی و ملموس اتفاق نیفتاده است و ما ادامه محاصره و وضعیت کنونی را غیرقابل قبول می‌دانیم و از هر طریقی و با تکیه بر تمامی برگه‌ها و اهرم‌های فشار، به دنبال لغو محاصره خواهیم بود.

عضو دفتر سیاسی حماس بار دیگر بر مخالفت قاطع با پیوند زدن هر پرونده دیگری به مسئله لغو محاصره تاکید کرد.

حسام بدران اظهار داشت که مقاومت برای دفاع از خود از هر وسیله و ابزاری بهره می‌گیرد و غافلگیری های زیادی برای دشمن در آینده دارد./۹۸۸/

منبع:رای الیوم

ارسال نظرات