۰۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۴
کد خبر: ۶۹۸۵۰۹
امام جمعه بروجرد:

نقاط ضعف و قوت در مدارس علمیه بررسی شود

نقاط ضعف و قوت در مدارس علمیه بررسی شود
لرستان - حجت الاسلام حسینی بر ضرورت رفع موانع علمی و تبلیغی تأکید کرد و گفت: در این راستا باید نقاط ضعف و قوت در مدارس علمیه بررسی شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام سیدعلی حسینی، ظهر امروز در جلسه هم اندیشی اساتید و مدیران حوزه علمیه امام صادق(ع) بروجرد گفت: تشویق طلاب به فراگیری هرچه عمیق تر علوم دینی و توجه به اخلاق و اخلاق مداری مورد توجه اساتید و مدیران حوزه علمیه قرار گیرد.

امام جمعه بروجرد اساتید را بهترین الگو برای طلاب خواند و افزود: باید رشد علم و اخلاق در کنار هم مورد توجه قرار گیرد چراکه علم و اخلاق دو بال برای موفقیت علمی و تبلیغی طلاب هستند.

وی با اشاره به اینکه خروجی حوزه علمیه تبلیغ است، تصریح کرد: علم و اخلاق لازمه موفقیت تبلیغی طلبه در جامعه و هدایت دینی جامعه است.

حجت الاسلام حسینی رسالت طلاب و روحانیت را خطیر خواند و باید نقاط قوت و ضعف را در مدارس علمیه بررسی و برای رفع مشکلات و موانع سر راه طلاب اقدامات اساسی صورت گیرد.

وی بیان کرد: باید تلاش شود که در سال های آینده جوانان خوش استعداد و خوش ذوق جذب حوزه علمیه شوند و برای شکوفایی توانایی علمی طلاب در مدارس علمیه برنامه ریزی شود./9451/پ210/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات