۰۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۷
کد خبر: ۶۹۸۵۱۳
نماینده ولی فقیه در لرستان:

خدمتگزاران جامعه امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند ایمان و تقوا هستند

خدمتگزاران جامعه امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند ایمان و تقوا هستند
لرستان- حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی خدمت به مردم را عبادتی بزرگ خواند و گفت: خدمت گزاران جامعه امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند ایمان و تقوا هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی، ظهر امروز در جلسه شورای اداری لرستان با تسلیت شهادت حضرت فاطمه(س) و خیر مقدم به وزیر اطلاعات گفت: امروز جامعه ما و خدمت گذاران ما به ایمان و تقوا نیاز مبرمی دارند، البته نیاز خدمت گزاران ما به ایمان و تقوا ضرورت بیشتری دارد.

نماینده ولی فقیه در لرستان افزود: اگر به دنبال نعمت‌های پایدار خداوند هستیم باید ایمان و تقوا را با برنامه ریزی در درون جامعه و میان خدمت گذاران نهادینه کنیم تا برکات و نعمت‌های پایدار خداوند از آسمان و زمین بر کشور ما نازل شود

وی با بیان اینکه وعده تخلف ناپذیر خداوند است، ادامه داد: جامعه‌ای که در آن عدالت اجتماعی، عدم تبعیض و فرصت شغلی برابر وجود داشته باشد و در آن خدمت گزارانش از تعهد، دانایی و توانایی برخوردار باشند، در شیوه اداره کشور و مأموریت خود با مدیریت جهادی عمل کنند، حتماً برکات الهی از آسمان و زمین بر آن نائل خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی عنوان کرد: هر کسی به میزان خدمت گزاری که نسبت به مردم دارد در نزد خداوند از حرمت، کرامت، عزت و شرافت بیشتری برخوردار است.

وی با اشاره به فعالیت دشمنان علیه انقلاب و اسلام و جوانان جامعه اسلامی در فضای مجازی که از چشم ما پنهان است، خاطرنشان کرد: اما این سربازان گمنام امام عصر، نیروهای اطلاعاتی و امنیتی هستند که این آرامش و امنیت را برای نظام جمهوری اسلامی و مردم به ارمغان آورده‌اند.

امام جمعه خرم آباد بیان داشت: خدمت گزاری یک هنر است و هر کسی نمی‌تواند این هنر را به خوبی ایفا کند.

وی در پایان خطرنشان کرد: مردم متدین و انقلابی استان لرستان همچون گذشته در راه حفظ امنیت، نافع بودن، حفظ نظام جمهوری اسلامی مستحکم ایستاده‌اند، مردم لرستان آرمان‌ها و ارزش‌های دینی و اسلامی را می‌شناسند و به آنها علاقه مند هستند و در راه حفظ و بقای آرمان‌ها و ارزش‌های متعالی نظام اسلامی محکم ایستاده‌اند و نشانه آن تقدیم شش هزار و ۳۰۰ شهید لرستان است./9451/پ210/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات