۳۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۹
کد خبر: ۶۹۸۳۷۰
نماینده ولی فقیه در لرستان:

اقتدار امروز جمهوری اسلامی مرهون خون شهدا است

اقتدار امروز جمهوری اسلامی مرهون خون شهدا است
لرستان - حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی شهدای امنیت را چراغ راه عنوان کرد و گفت: اقتدار امروز جمهوری اسلامی مرهون خون شهدا است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، ظهر امروز در دیدار با خانواده شهید رحمان پوردهقان، از شهدای امنیت لرستان، گفت: شهید پوردهقان‌ از شهدایی بود که آرامش دیگران را به آرامش خود ترجیح می‌داد شب‌ها بیدار و روزها در حال انجام وظیفه بود.

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه در تاریخ بشریت انسان‌هایی پیدا می‌شود که عمر خود را صرف خدمت به مردم کرده و آسایش و رفاه دیگران را بر آسایش و آرامش خود ترجیح می‌دهند، افزود: کسانی پیدا می‌شوند که صدها تا هزاران کیلومتر از منزل و دیار خود فاصله گرفته تا آسایش مردم فراهم شود.

وی خاطرنشان کرد: در مقابل انسان‌های پست و رذل پیدا می‌شود که کارهای رذیلانه انجام می‌دهند و نمونه این انسان‌های پست، قاتلان شهید رحمان پوردهقان هستند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی بیان کرد: بیش از ۶۳۰۰ شهید لرستان، برای دفاع از پرچم انقلاب در خون خود غلطیدند تا امنیت و آرامش کنونی ما حاصل شده است.

وی در ادامه بیان داشت: شهدای امنیت چراغ هدایت هستند و باعث افتخار خود، خانواده، دودمان و دیار خود هستند.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با اشاره به اینکه زمانی استکبار جهانی اجازه ورود سیم خاردار را به جمهوری اسلامی ایران نمی‌داد، عنوان کرد: اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران مرهون و مدیون خون شهداست./9451/پ210/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Netherlands
۳۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۷
شادی شهدا صلوات
0
0
ناشناس
|
۳۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۷
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم