۰۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۵
کد خبر: ۶۹۸۵۴۷
نماینده ولی فقیه در کرمانشاه:

هرگونه تهدیدی از سوی صهیونیست ها به ضررشان تمام خواهد شد

هرگونه تهدیدی از سوی صهیونیست ها به ضررشان تمام خواهد شد
کرمانشاه ـ آیت الله علما گفت: هرگونه تعدی و زیاده خواهی از سوی صهیونیست ها علیه جمهوری اسلامی عاقبت بدی برای آنان خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما در خطبه های این هفته نماز جمعه کرمانشاه اظهار داشت: در آستانه سال جدید میلادی و سالروز میلاد حضرت مسیح علیه السلام هستیم بنابراین درخواست ما از سران کشورهای اروپایی و غربی این است که به سیره این رسول خدا تمسک بجویند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه افزود: حضرت عیسی علیه السلام نماد و الگوی بارز صلح و محبت بودند لذا باید با تاسی به این پیامبر خدا جهانیان از جنگ و خونریزی دور کنند.

امام جمعه کرمانشاه اظهار داشت: در هفته های اخیر شاهد تهدیداتی از سوی سران رژیم جعلی اسرائیل علیه جمهوری اسلامی هستیم، باید در پاسخ به این یاوه گویی ها بگوییم که هرگونه تعدی و زیاده خواهی از سوی صهیونیست ها عاقبت بدی به همراه خواهد داشت.

آیت الله علما تصریح کرد: جای تعجب دارد زمانی که صهیونیست ها توان مقابله با نیروهای مقاومت و حزب الله لبنان را ندارند چگونه به خود اجازه می دهند ابرقدرتی همانند ایران را اینگونه تهدید کنند؟

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه ادامه داد: همان طور که رهبر معظم انقلاب در مشهد فرمودند، اگر اسرائیل به ایران چپ نگاه کند حیفا با خاک یکسان خواهد شد.

این عالم برجسته کرمانشاهی با اشاره به فرا رسیدن یوم الله 9 دیماه عنوان کرد: 9 دی، روز بیعت و پیمان دوباره با ولایت فقیه و نظام اسلامی برای مقابله با فتنه های دشمنان این مملکت و انقلاب است.

آیت الله علما با اشاره به اینکه باید نهم دیماه در تاریخ این انقلاب ثبت و نگاشته شود، گفت: باید 9 دی ماه برای نسل های جوان این انقلاب به خوبی تبیین و تشریح شود.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با اشاره به اینکه تبیین و تفسیر اندیشه های امام راحل و مقام معظم رهبری چراغ آینده این کشور و نظام است، خاطرنشان ساخت: جوانان ایران اسلامی باید در مسیر زندگی خود همواره از بصیرت و بینش دینی و سیاسی برخوردار باشند و رمز موفقیت آنان در آینده همین مهم است./1400/پ201/

ارسال نظرات