۰۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۱
کد خبر: ۶۹۸۵۶۲

افزایش حملات شهرک‌نشینان صهیونیست و شهادت فلسطینیان

افزایش حملات شهرک‌نشینان صهیونیست و شهادت فلسطینیان
یک شهرک‌نشین صهیونیست پیش از ظهر امروز یک پیرزن فلسطینی را با خودرو زیر گرفته و او را به شهادت رساند.

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از فارس، یک پیرزن ۶۰ ساله فلسطین پیش از ظهر امروز (جمعه) به دست یک شهرک‌نشین صهیونیست در نزدیکی رام‌الله با خودرو زیر گرفته شد و به شهادت رسید.

به نوشته وبگاه فلسطین الیوم، این جنایت در نزدیکی روستای «سنجل» در مسیر رام‌الله به نابلس رخ داد و پیرزن که به شدت زخمی شده بود به بیمارستان منتقل شد اما پس از در آن‌جا به شهادت رسید.

این شهرک‌نشین که پس از حادثه از صحنه فرار کرد، در سال ۲۰۱۴ نیز دو کودک را به نام‌های «ایناس شوکت دار» و «تولین عصفور» با خودرو زیر گرفته بود که اولی در آن حادثه شهید و دیگری نیز فلج شد. با این حال پلیس رژیم صهیونیستی ادعا کرده که حادثه امروز یک رویداد عادی رانندگی بوده است.

در روزهای گذشته میزان حملات شهرک‌نشینان صهیونیست به روستاها و زمین‌های کشاورزی فلسطینیان افزایش یافته است، به طوریکه آن‌ها در روستای «برقه» در شمال نابلس به خانه‌های مردم یورش برده و ششه‌ها را شکسته ودرختان را قطع کرده‌اند.

روز دوشنبه نیز ارتش رژیم صهیونیستی به نظامیان خود در مناطق کرانه باختری برای تیراندازی به سمت جوانان فلسطینی به بهانه پرتاب سنگ یا کوکتل مولوتف، چراغ سبز نشان داد و طبق دستورالعمل جدید، نظامیان صهیونیستی می‌توانند در حین یورش به منازل فلسطینیان به بهانه حمایت از خود، دست به اعدام‌های میدانی فلسطینیان بزنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات