۲۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۷
کد خبر: ۶۹۸۰۷۶

یورش وحشیانه نظامیان رژیم صهیونیستی به منازل شهروندان فلسطینی

یورش وحشیانه نظامیان رژیم صهیونیستی به منازل شهروندان فلسطینی
منابع رسانه‌ای از وقوع درگیری‌های شدید میان فلسطینیان و صهیونیست‌ ها در شهر «الخلیل» واقع در کرانه باختری خبر می‌دهند.

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از جام جم آنلاین، منابع رسانه‌ای از وقوع درگیری‌های شدید میان فلسطینیان و صهیونیست‌ها در شهر «الخلیل» واقع در کرانه باختری خبر می‌دهند.

بر اساس این گزارش، درگیری‌های میان فلسطینیان و صهیونیست‌ها در شهر الخلیل واقع در کرانه باختری پس از آن رخ داد که نظامیان رژیم صهیونیستی به صورت وحشیانه به منازل شهروندان فلسطینی یورش بردند. در این یورش وحشیانه شماری از اسرای آزادشده فلسطینی توسط صهیونیست‌ها بازداشت شدند.

شاهدان عینی اعلام کردند که نظامیان رژیم صهیونیستی پس از یورش وحشیانه به منازل فلسطینیان از گازهای اشک‌آور و گلوله‌های پلاستیکی علیه آنها استفاده کردند. این در حالی است که پیشتر گروه‌های مقاومت فلسطین به صهیونیست‌ها درباره تشدید اقدامات خصمانه آنها علیه فلسطینیان در کرانه باختری هشدار داده بودند.

روز گذشته نیز نظامیان رژیم صهیونیستی به شهر «رام الله» واقع در مرکز کرانه باختری یورش بردند. شاهدان عینی اعلام کردند که صهیونیست‌ ها در این یورش وحشیانه ۵ تَن از اعضای جنبش مقاومت اسلامی حماس در رام الله را به اسارت گرفتند.

به گفته منابع آگاه، «شیخ فلاح ندی» و «سامی حسین» نام دو نفر از اعضای جنبش مقاومت اسلامی حماس است که توسط صهیونیست‌ها به اسارت گرفته شده‌اند.

شب گذشته هم صهیونیست‌ها در جدیدترین جنایت خود در اراضی اشغالی، یک جوان فلسطینی را در نابلس به شهادت رساندند.

ارسال نظرات