۰۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۵
کد خبر: ۶۹۸۷۱۰
رییس تبلیغات اسلامی بروجرد:

رویداد دختران حاج قاسم درصدد تربیت و ایجاد زمینه رشد و تعالی دختران است

رویداد دختران حاج قاسم درصدد تربیت و ایجاد زمینه رشد و تعالی دختران است
لرستان - حجت الاسلام موسوی گفت: هدف از برگزاری رویداد دختران حاج قاسم و شکل‌دهی تشکل‌های دخترانه، تربیت و ایجاد زمینه رشد و تعالی دختران فعال و کنشگر اجتماعی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام سید نصراله موسوی، در همایش دختران حاج  قاسم در دبیرستان شاهد بروجرد گفت: رفتار، عمل و کردار صادقانه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی موجب محبوبیت و نفوذ وی در دل اقشار مختلف جامعه شد.

رییس تبلیغات اسلامی بروجرد با اشاره به اینکه سردار سلیمانی مرد عمل در کردار، رفتار و گفتار بود، افزود: همین ویژگی موحب محبوبیت وی در دل پیر و جوان شد.

وی خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری رویداد دختران حاج قاسم و شکل‌دهی تشکل‌های دخترانه،  تربیت و ایجاد زمینه رشد و تعالی دختران فعال و کنشگر اجتماعی است.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به اینکه حرکتی جدی و پویا در حوزه‌های مرتبط با دختران در نهادهای انقلابی شکل گرفته است، گفت: دختران حاج قاسم یکی از برنامه‌های در حال انجام در این عرصه است.

وی با بیان اینکه دختران و پسران حاج قاسم، امروز سرمایه‌های انقلاب اسلامی هستند، گفت: با ارائه حمایت‌های مختلف باید آنان را به سمت تمدن سازی انقلابی پیش برد./9451/پ210/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات