۱۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۴
کد خبر: ۶۹۸۸۵۲
استاد حوزه علمیه:

دشمنان انتخابات را بهانه ای برای ضربه زدن به نظام قرار دادند

دشمنان انتخابات را بهانه ای برای ضربه زدن به نظام قرار دادند
حجت الاسلام والمسلمین سلیمانی گفت: دشمنان نظام انتخابات را بهانه ای برای ضربه زدن به نظام قرار داده بودند و از این راه به مقدسات مردم ایران توهین می کردند.

حجت الاسلام والمسلمین مهدی سلیمانی اردهالی نائب رییس اول مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، با اشاره به تاریخ سازی ملت در دی ما سال 88 گفت: 9 دی روز بصیرت و حماسه سازی ملت بزرگ ایران پس از ماه ها تلاش و برنامه ریزی دشمن بود.

وی با اشاره به حوادث 9 دی اظهار داشت: پس  از اینکه ملت ایران دست های ناپاک و خبیث اجانب خارجی و دنباله روهای آنان در داخل را مشاهده کردند و متوجه طرح و برنامه های آنان شدند که طرح و سناریویی برای نابودی نظام پیاده کرده و انتخابات را بهانه برای نابودی نظام می دانند، به صحنه آمده و تاریخ مجددی در انقلاب اسلامی رقم زدند.

استاد حوزه علمیه افزود: آشوبگران انتخابات را بهانه ای برای توهین به مقدسات و عاشورای اباعبدالله قرار داده بودند، در اینجا بود که مردم به صحنه آمده و طومار فساد و خباثت و توطئه پیچیده که با دلارهای استکبار و کشورهای اروپایی طراحی شده بود را در هم پیچیدند و با امام و شهدا میثاق مجدد بستند.

ارسال نظرات