۱۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۱
کد خبر: ۶۹۹۰۹۶
امام جمعه بروجرد:

خدمت به مردم ارزشمند است

خدمت به مردم ارزشمند است
لرستان-حجت الاسلام حسینی خدمت به مردم را ارزشمند خواند و بر ضرورت خدمت خالصانه برای کمک به رفع مشکلات تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام والمسلمین سیدعلی حسینی، در مراسم افتتاحیه قرارگاه پشتیبانی و رفع موانع تولید با اشاره به حدیث خَصْلَتَانِ لَيْسَ فَوْقَهُمَا شَيْ ءٌ اَلْإِيمَانُ بِاللَّهِ وَ نَفْعُ اَلْإِخْوَانِ از امام حسن عسگری(ع)، گفت: دو خصلت است که بالاتر از آن چیزی نیست یکی ایمان بخدا که هرکاری که از ایمان خداوند سر چشمه می گیرد، پایدار، با برکت و جاودانه است.

امام جمعه بروجرد با بیان اینکه خصلت دیگری خدمت به مردم و آن هم مردمی که هرچه داشتند در طبق اخلاص گذاشته و به انقلاب اسلامی تقدیم نمودند است، بیان کرد: خدمت به این مردم ارزشمند است.

وی تاکید کرد: خدمت به مردم باید خالصانه و صادقانه و در راستی رفع مشکلات مردم و جامعه باشد.

امام جمعه بروجرد افزود: برای ایجاد اشتغال رفع بیکاری و رونق اقتصادی با همکاری مدیران شهرستان و استاندار لرستان، تصمیم بر تشکیل قرارگاه پشتیبانی و رفع موانع تولید گرفته شد.

وی هدف از این قرارگاه را راه اندازی کارخانه ها و کارگاه های تعطیل و نیمه تعطیل البته در حد توان و صدور مجوز برای کار آفرینان و سرمایه گذاران در چهار چوب قانون عنوان کرد.

ححت الاسلام حسینی تصریح کرد: سرمایه گذاران و کارآفرینان می توانند به این قرارگاه مراجعه کنند، تقاضا و مدارک خود را ارائه و بعد از چند روز مجوز خود را دریافت نماید./۹۴۵۱/پ210/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات