۱۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۶
کد خبر: ۶۹۹۰۹۷
نماینده ولی فقیه در لرستان:

قدردانی از سردار سلیمانی تجلیل و تکریم از همه شهدا است

قدردانی از سردار سلیمانی تجلیل و تکریم از همه شهدا است
لرستان-حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با اشاره به اینکه سردار سلیمانی پرورش یافته مکتب شهدا است، گفت: تجلیل از سردار سلیمانی تجلیل و تکریم از همه شهدا است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، در مراسمی که به مناسبت ایام شهادت حضرت فاطمه(س) و بزرگداشت دومین سالگرد سردار سلیمانی و اولین سالگرد ارتحال علامه مصباح یزدی که در مسجد الرسول(ص) خرم‌آباد برگزار شد، گفت: محور مسجد امام جماعت است و محوریت امام جماعت باعث رونق مسجد است.

نماینده ولی فقیه در لرستان افزود: حضور جوانان مؤمن، انقلابی و معنویت‌گرا از دیگر دلایل رونق مسجداست، مسجد محلی است که آنجا نفوس معنوی مؤمنان و جوانان ما ساخته و پرداخته می شود و معرفت‌افزایی و بصیرت‌افزایی از درون مسجد شکل می‌گیرد.

وی یادآور شد: کسانی مانند سردار سلیمانی پرورش‌یافته مسجد بودند و نفوس معنوی آنان در مسجد پرورش یافته و بعد از آن در عنوان دفاع مقدس به کمال و رشد معنوی نائل آمد.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با اشاره به اینکه عزت و اقتدار سردار سلیمانی در سایه اطاعت از فرامین امامین انقلاب حاصل شد، گفت: تجلیل از سردار سلیمانی تجلیل و تکریم تمام شهدا است.

وی گفت: سردار سلیمانی در همان مکتبی به رشد و کمال معنوی رسید که شهدا برای آن مکتب جانشان را نثار کردند.

حضرت فاطمه الگویی از پیامبر اسلام است

امام جمعه خرم آباد در ادامه با اشاره به اینکه در بیانی از رسول خدا(ص) آمده است که فاطمه(س) پاره تن من است، هر پدری فرزند خود را پاره تن می‌داند، گفت: فاطمه(س) الگویی از نبی مکرم اسلام(ص) است.

وی با اشاره به اینکه فاطمه‌(س) صدیقه بزرگ خداوند است و تمام انبیاء از عالم تا خاتم در کلاس درس فاطمه‌شناسی حضور یافته‌اند، گفت: در بیانی از حضرت امام محمدباقر(ع) آمده است که هیچ نبی و رسولی به منزلت والا نائل نشد مگر اینکه به فضیلت و محبت حضرت فاطمه(س) اقرار کرد.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با اشاره به اینوه حضرت فاطمه(س) برای دفاع از ولایت شهید می‌شود، گفت: حضرت فاطمه(س) الگویی برای همگان است.

وی تاکید کرد: سبک زندگی فاطمی باید در جامعه نهادینه شود و در سایه ترویج ارزش ها جلوی آسیب ها و ناهنجاری های اجتماعی گرفته شود./۹۴۵۱/پ210/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۵
هرچه فکر می کنم اگر آمریکا و اسرائیل و ایادی آنها با خاک یکسان شوند هم در مقابل عظمت حاج قاسم انتقام نیستند. فقط تنها راه انتقام واقعی الگو قرار دادن حاج قاسم و نشر مکتب و تفکر و منش حاج قاسم در بین جوانان می باشد.
1
0
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۳
سالروز شهادت این بزرگمرد، این سردار دلاور اسلام
بر شما و بر همگان مبارک و تسلیت باد
0
0