۱۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۷
کد خبر: ۶۹۹۱۴۴
آیت الله اراکی:

خدمت به مردم عنایت خداوند را نازل می‌کند

خدمت به مردم عنایت خداوند را نازل می‌کند
عضو شورای عالی حوزه با اشاره به وضعیت سخت معیشتی گفت: بدون عنایت خداوند نمی توان کشور را اداره کرد و فراهم کردن آسایش مردم است که عنایت خدا را نازل می کند.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، آیت الله محسن اراکی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در جلسه مجمع شورای تخصصی حوزوی شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: من طلابی را می شناسم که مدت زیادی است برنج نخورده اند و حتی پسر بنده تعریف می کرد به خانه طلبه ای رفته است که غیر از نان چیزی برای پذیرایی نداشت؛ مردم بسیاری چنین تنگی معیشتی دارند.

وی با اشاره به عنایت خداوند در اداره کشور گفت: در جمهوری اسلامی بدون عنایت خداوند نمی توان کشور را اداره کرد و در شرایطی که همه عوامل مادی علیه کشور ما است لازم است به عنایت خداوند توجه بیشتری کنیم؛ باید گفت مهم ترین چیزی که عنایت خداوند را نازل می کند برداشتن بار و کم کردن فشار از دوش مردم است.

آیت الله اراکی بیان کرد: نیروهای دولتی باید کاری کنند تا مردم احساس آسایش بیشتری کنند و همین امر برکت و عنایت را از ناحیه خداوند نازل می کند؛ دلسوزان نظام نسبت به حذف ارز ترجیحی و تبعات پیش بینی ناپذیر آن نگران هستند.

عضو شورای عالی حوزه های علمیه سراسر کشور در پایان خاطرنشان کرد: بهتر است به جای اصلاح ارز ترجیحی، ضعف مدیریتی را اصلاح کرد تا مردم احساس آسایش کنند.

ارسال نظرات