۱۴ دی ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۹
کد خبر: ۶۹۹۱۷۳

واکنش امیرعبداللهیان به اظهارات وزیر خارجه رژیم صهیونیستی

واکنش امیرعبداللهیان به اظهارات وزیر خارجه رژیم صهیونیستی
وزیر خارجه کشورمان نسبت به اظهارات وزیر خارجه رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد.

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از جام جم آنلاین، حسین امیرعبداللهیان در توییتی نوشت: اظهارات آشفته وزیر خارجه رژیم جعلی اسراییل در قبال ملت بزرگ ایران، مصداق این ضرب المثل معروف ایرانی است که «شتر در خواب بیند پنبه دانه، گهی لپ لپ خورد گه دانه دانه». با اقتدار و عقلانیت از حقوق، منافع و پیشرفت ملت دفاع می‌کنیم. صهیونیسم جایی در آینده جهان ندارد.

یائیر لاپید، وزیر خارجه رژیم صهیونیستی اخیرا در گفت‌وگویی با تکرار ادعاهای جنگ افروزانه علیه کشورمان مدعی شده بود که این رژیم توان حمله به ایران را دارد.

وزیر امورخارجه رژیم صهیونیستی امروز نیز ضمن طرح ادعاهایی درباره مذاکرات وین گفت که ایران و قدرت های جهانی مایل به احیای برجام هستند و به احتمال بسیار زیاد این اتفاق رخ خواهد داد.

وزیر امورخارجه رژیم صهیونیستی ادامه داد: ارزیابی ما این است که ایران و قدرت های جهانی مایل به احیای برجام هستند و به نظر می آید که این اتفاق به زودی روی دهد.

وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی در ادامه مدعی شد: نخست‌وزیر، وزیر دفاع و من گفته‌ایم که با هیچ توافقی مخالف نیستیم و یک توافق خوب، خوب است. مذکرات متمرکزی درباره این که توافق خوب شامل چه چیزهایی‌ است، در جریان است. جهان، از جمله طرفین مذاکرات [به مواضع اسراییل] گوش می‌دهد.

لاپید در ادامه ادعاهای خود گفت: از نظر ما مذاکرات وین به نتیجه مطلوبی برای اسرائیل دست نخواهد یافت اما به طور مداوم در تلاشیم با کمک کسانی که در آن دخیل هستند، نتیجه را برای اسراییل بهبود ببخشیم.

ارسال نظرات