۱۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۵
کد خبر: ۶۹۹۲۱۶
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه:

یاد خدا؛ رمز طلایه داری امامین انقلاب در جهان اسلام

یاد خدا؛ رمز طلایه داری امامین انقلاب در جهان اسلام
کرمانشاه ـ آیت الله علما گفت: یاد خدا باعث شده است که امامین انقلاب در جهان اسلام همچنان طلایه دار معنویت، عبودیت و خدمت به مسلمین باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما امروز در دیدار با مسؤولین حراست دانشگاه های دولتی استان کرمانشاه که به مناسبت دهه بصیرت و سالروز شهادت حاج قاسم و نیز فرا رسیدن شهادت فاطمه زهرا(س) برگزار شد، اظهار داشت: یکی از مهمترین نکاتی که همواره در مکتب ائمه معصوم به خوبی دیده می شود، تاکید بسیار بر تزکیه نفس است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه در ادامه با اشاره به نقش تاثیرگذار و بی بدیل شهید سلیمانی در مبارزه به دشمنان اسلام و وحدت، گفت: همین روحیه دینی و معنوی باعث شد که از شهید سلیمانی شخصیتی والا و در طراز انقلاب ساخته شود که امروز نام و یاد این سردار اسلام در تمام جهان مطرح است.

امام جمعه کرمانشاه در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه کارها و امور با حرف و جلسه سرانجام پیدا نمی کند، تاکید کرد: یکی از ویژگی بزرگانی همانند امام راحل و مقام معظم رهبری این است که در همه حال خداوند را به یاد داشته و دارند و هرگز از یاد وی غافل نمی شود بنابراین همین امر باعث شده است که امامین انقلاب در جهان اسلام همچنان طلایه دار معنویت، عبودیت و خدمت به مسلمین باشند.

آیت الله علما افزود: شهید سلیمانی نیز از این ویژگی های بارز برخوردار بود و رزمندگان این چنین خود را ساخته بودند و می‌بینیم توصیه بزرگان ما آن است که واجبات را عمل بکنید و محرمات را کنار بگذارید.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه ادامه داد: اگر کارمندان ادارات متوجه باشند مسؤولین حراست از خودشان مراقبت می‌کنند، هیچ خطایی رخ نمی‌دهد و حاج قاسم تا از خود پاسداری نمی‌کرد و مراقبت نمی‌کرد این همه عظمت پیدا نمی‌کرد و باید حراست از خود داشته باشیم.

این عالم برجسته کرمانشاهی با اشاره به اینکه با تاکید به اینکه ملاک رفتار هر انسان به ویژه هر مسلمانی باید رفتار ائمه اطهار علیهم السلام باشد، بیان کرد: باید اساس کار مسؤولان حراست ساماندهی امور باشد و با مدیریت خوب خود در پیشرفت امور تلاش کنند.

آیت الله علما خاطرنشان کرد: سلامت روح و نفس می تواند جایگاه هر انسان و مدیری را در جامعه ارتقا بخشد و در نیز زمانی که به وظایف خود به درستی عمل کنیم بی شک خداوند نیز ما را یاری خواهد کرد./1400/پ210/

ارسال نظرات