۱۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۵
کد خبر: ۶۹۹۱۵۱
امام جمعه شهرستان روانسر:

شهید سلیمانی عامل وحدت جبهه مقاومت در کشورهای اسلامی شد

شهید سلیمانی عامل وحدت جبهه مقاومت در کشورهای اسلامی شد
کرمانشاه ـ ماموستا محمدی گفت: شهید سلیمانی در طول چهل سال مجاهدت شبانه‌روزی سبب پیوند نیروهای جبهه مقاومت در کشورهای سوریه، عراق، لبنان و یمن شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، ماموستا سیدمحمد محمدی در مراسم گرامیداشت سالروز شهادت سردار سلیمانی و دیگر رزمندگان جبهه مقاومت که امروز در روانسر برگزار شد، اظهار داشت: سردار سلیمانی در دوران دفاع مقدس و پس از آن نیز با شجاعت و تدبیر همه عمر خود را در راه اعتلای دین و دفاع از مسلمانان صرف کرد.

امام جمعه شهرستان روانسر با بیان اینکه سردار جبهه مقاومت محبوب قلب‌ها بود اضافه کرد: باید شخصیت و تأثیرگذاری ایشان و تمامی شهدا برای نسل جوان و نوجوان تبیین شود تا فرهنگ ایثار و شهادت به آینده‌سازان ایران اسلامی منتقل شود و بدانیم که شهید سلیمانی مدافع حیثیت اسلام بود.

این عالم اهل سنت با تاکید به اینکه شهید سلیمانی با صدق و اخلاص در عمل حامی مظلومان فلسطین و مظلومان این دنیا در برابر مستکبران بود گفت: شهید سردار حاج قاسم سلیمانی با خون خود مایه وحدت جوامع اسلامی شد و برای همه آزادگان جهان یک الگوی کامل مقاومت و جهادگری شد و یک شخصیت جهانی بود.

ماموستا محمدی افزود: دشمنان تصور می‌کردند با ترور شهید سلیمانی و ابومهدی المهندس از پیشرفت جبهه مقاومت ممانعت خواهند کرد اما سردار دل‌ها که تربیت ‌یافته مکتب اهل‌‌بیت(ع) بود و استکبارستیزی را از مکتب امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری گرفته بود، با خون خود، درخت مقاومت را آبیاری کرد.

امام جمعه شهرستان روانسر با اشاره به اینکه شهید سلیمانی یک فرمانده تمام‌عیار و متفکر نظامی بود و استراتژی  جهانی در منطقه داشت گفت: با ترور شهید سلیمانی دشمنان تصور می‌کردند که جریان مقاومت تضعیف شود اما به‌خلاف خواست آنها روز به روز جبهه مقاومت مصمم‌تر به فعالیت استکبارستیزی خود ادامه می‌دهند.

وی یادآور شد: شهید سلیمانی در طول چهل سال مجاهدت شبانه‌روزی سبب پیوند نیروهای جبهه مقاومت در کشورهای سوریه، عراق، لبنان و یمن شد و همه نیروها را علیه نیروهای مستکبر آمریکا متحد کرد.

ماموستا محمدی در پایان سخنان خود گفت: همه ما امیدواریم ادامه‌دهنده راه شهدا باشیم و به‌ فرمایش شهید سلیمانی بهترین راه مبارزه با آمریکا از سوی مسئولان خدمت به مردم است./1400/پ210/

ارسال نظرات