۱۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۵
کد خبر: ۶۹۹۰۵۹
جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه:

قدرت حزب الله لبنان و ترس صهیونیست ها، حاصل رشادت‌های شهید سلیمانی است

قدرت حزب الله لبنان و ترس صهیونیست ها، حاصل رشادت‌های شهید سلیمانی است
کرمانشاه ـ سردار فلاح زاده گفت: قدرتی که امروز حزب الله لبنان دارد و نیز ترس امروز صهیونیست ها، همه معلول رشادت های شهید حاج قاسم سلیمانی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، سردار محمدرضا فلاح زاده امروز در مراسم گرامیداشت دومین سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی که در حسینیه ثارالله سپاه نبی اکرم کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: حاج قاسم تنها متعلق به شیعیان نبود، بلکه این سردار و مبارزه نستوه متعلق به اهل سنت، مسیحیان و دیگر اقلیت های دینی بود که همواره در راستای رسیدن جهان به آرامش تلاش می کرد.

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه با اشاره به اینکه شهید سلیمانی مایه وحشت تروریست و دشمنان اسلام و انقلاب بود، گفت: محقق شدن دولت در کشور عراق، از بین رفتن طرح و نقشه های آمریکا در خاورمیانه و ... تنها بخشی از برکات و خدمات این سردار بزرگ است.

سردار فلاح زاده تاکید کرد: قدرتی که امروز حزب الله لبنان دارد و نیز ترس امروز صهیونیست ها، همه معلول رشادت های شهید حاج قاسم سلیمانی است.

این فرمانده نظامی ادامه داد: سردار سلیمانی در مبارزه به تروریست تنها از نیروهای شیعه استفاده نکرد، این شهید در این مسیر بزرگ و خطیر از نیروهای اهل سنت، مسیحی، مرشدی غربی، فاطمیون افغانستان، زینبیون پاکستان، حیدریون عراق و رضوی ایران و ... استفاده کرد.

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه بیان کرد: شهید سلیمانی فرماندهی بی نظیر و هوشمند بود، اما در بُعد شخصیتی و روحی انسانی خدامحور، الهی و بسیار عدالت جو بود و همیشه به دنبال ارزش دادن به انسان ها بود.

سردار فلاح زاده با اشاره به اینکه شهید سلیمانی بالاترین عبادت را خدمت به خلق می‌دانست، گفت: شجاعت های سردار سلیمانی به حدی بود که در 8 سال دفاع مقدس و نیز در جبهه مبارزه با تروریست همواره در خط مقدم و در کنار رزمندگان و بسیجیان حضوری مستمر و دائم داشت./1400/پ210/

ارسال نظرات