۱۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۲
کد خبر: ۶۹۹۰۹۹
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمانشاه:

حاج قاسم آبروی نظام جمهوری اسلامی و محور مقاومت است

حاج قاسم آبروی نظام جمهوری اسلامی و محور مقاومت است
کرمانشاه ـ سروری گفت: حاج قاسم سلیمانی آبرویی برای نظام جمهوری اسلامی و محور مقاومت است و باید همه را برای تببین زندگی سراسر حماسی، معنوی و اخلاقی این سردار بسیج کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، عباس سروری صبح امروز به مناسبت سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شهید حاج قاسم سلیمانی فقط مختص کشور ما نیست و مردم در نقاط مختلف دنیا به ایشان ارادت داشته و مکتب سلیمانی امروز در سراسر دنیا به عنوان الگویی برای معرفت، بصیرت و ولایتمداری در حال ترویج است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمانشاه بابیان اینکه حاج قاسم سلیمانی یک شخصیت بی بدیل در تاریخ انقلاب اسلامی و دنیای کنونی است.افزود:در عصر آیت الله خامنه ای جبهه مقاومت با تدبیر، خردمندی، شجاعت و دلیری سردار شهید حاج قاسم سلیمانی برای همیشه در تاریخ به یادگار ماند.

وی با اشاره با اینکه در مکتب حاج قاسم سلیمانی باید درس زندگی و ماندگاری انقلاب را به خوبی و شایستگی آموخت، خاطر نشان کرد: پیروزی های بسیار ارزشمند سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و شخصیت بی بدیل ایشان همه را به سمت خود جلب می کرد و خوش به سعادت افرادی که به طور دائم در کنارشان حضور داشتند.

سروری تصریح کرد: شخصیت حاج قاسم سلیمانی آبرویی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی و محور مقاومت است و باید همه را برای تببین زندگی سراسر حماسی، معنوی و اخلاقی حاج قاسم سلیمانی بسیج کنیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمانشاه گفت: خیلی مانده تا به ابعاد زندگی حاج قاسم سلیمانی پی ببریم و هنوز ابتدای راه هستیم و شاید خیلی زمان ببرد تا آیندگان به آن پی ببرند و ایشان را بشناسند.

وی با بیان اینکه حاج قاسم از شهدایی بود که در مقاطع مختلف، تحت فرمان رهبران الهی انقلاب اسلامی بود، اظهار کرد: این سردار در بقا و حدوث این انقلاب نقش‌آفرین بود و با رشادت‌ها و تدابیر نظامی و امنیتی خود مسئولیت‌های محوله را به نحو احسن ایفا می‌کرد./1400/پ210/

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۶
من همیشه سردار را دوست داشتم و خواهم داشت.علو درجات ایشان بالاست و متعالی.امیدوارم سفارش حقیر رو به مولایش علی ع بنماید
0
0