۱۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۸
کد خبر: ۶۹۹۱۶۶
نماینده ولی فقیه در کرمانشاه:

خدمات شهید قاسم سلیمانی محدود به مرزهای ایران نیست

خدمات شهید قاسم سلیمانی محدود به مرزهای ایران نیست
کرمانشاه ـ آیت الله علما گفت: خدمات شهید سلیمانی تنها محدود ایران نمی شود، بلکه این شهید در یکایک کشورهای اسلامی نقش مهمی در وحدت و مبارزه با تروریسم داشته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما در مراسمی که به منظور پاسداشت دومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی در دانشگاه رازی کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: خدمات سردار شهید حاج قاسم سلیمانی تنها محدود به مرزهای ایران نمی شود، بلکه این شهید بزرگوار در یکایک کشورهای منطقه و اسلامی نقش مهمی در انسجام، وحدت و نیز مبارزه با تروریسم داشته است.

نماینده ولی فقیه در کرمانشاه گفت: مصداق این حرف هم برگزاری مراسم های عزاداری سالروز شهادت این سردار در کشورهای مختلف اسلامی است که نشان می دهد که حاج قاسم در دل تمام مسلمین و حتی مردم دیگر ادیان جای دارد.

امام جمعه کرمانشاه ادامه داد: سردار سلیمانی در زمان مبارزه با تروریسم و دشمنان فرماندهی جسور، مقتدر و با ابهت بود اما در زندگی عادی خود از شخصیتی بسیار آرام، متدین و عدالت محور برخوردار بود.

آیت الله علما در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: باید بدانیم که ابدیت تاریخ نام و یاد شهید سلیمانی ماندگار خواهد بود و همین نام درخت تنومند مقاومت و نهضت مقاومت علیه استکبارگران و متجاوزان را آبیاری خواهد کرد./1400/پ210/

ارسال نظرات