۱۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۴
کد خبر: ۶۹۹۱۴۹
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نبی اکرم کرمانشاه:

شهید سلیمانی توانست معادلات جنگی در منطقه را کاملاً عوض کند

شهید سلیمانی توانست معادلات جنگی در منطقه را کاملاً عوض کند
کرمانشاه ـ حجت الاسلام جلیلیان گفت: سردار حاج قاسم سلیمانی به عنوان فرماندهی اندیشمند توانست که معادله جنگ در منطقه را با حضور خود کاملا عوض کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام شمس الله جلیلیان امروز در مراسم گرامیداشت سالروز شهادت سردار سلیمانی که در مهدیه شهرستان قصر شیرین برگزار شد، اظهار داشت: ویژگی های شخصیتی و نیز مدیریتی شهید سلیمانی به حدی است که زبان از بیان یکایک آنها عاجز است.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نبی اکرم کرمانشاه گفت: شهید سلیمانی و اقدامات وی در راستای مبارزه با تررویسم و تحجر در جهان باعث شد که ایران اسلامی از نزوا بیرون بیاید و ماهیت استکبارستیزی این انقلاب را برهمگان عیان کند.

این استاد حوزه علمیه در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: در دکترین مکتب حاج قاسم اتکا به اسلام و خیزش های اسلامی است که بستر مناسبی برای مسلمانان برای مبارزه با استکبار بود و جبهه مقاومت برای مقابله با استکبار شکل گرفت.

حجت الاسلام جلیلیان ادامه داد: مکتب حاج قاسم سرشار از روحیه، انگیزه و مقاومت علیه زورگویان و متجاوزان است و امروز شاهد این روحیه در بین مسلمین به ویژه جبهه مقاومت در منطقه هستیم.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نبی اکرم کرمانشاه گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره اهمیت مبارزه با داعش و دیگر جریان های تروریستی فرمودند که اگر در برابر داعش در سوریه و عراق مقابله نکنیم باید در کرمانشاه با آن مقابله کنیم.

وی در ادامه بیان داشت: برای مبارزه بهتر و دقیق تر با دشمنان باید به خوبی به عقبه دشمن و... توجه کنیم، کاری که شهید حاج قاسم به خوبی به عنوان یک راهبرد انجام داد.

حجت الاسلام جلیلیان تاکید کرد: سردار حاج قاسم سلیمانی به عنوان فرماندهی اندیشمند توانست که معادله جنگ در منطقه را با حضور خود کاملا عوض کند به گونه ای که حضور این شهید والامقام باعث زمین گیر شدن ماشین جنگی داعش شد.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نبی اکرم کرمانشاه ادامه داد: امروز به برکت مکتب حاح قاسم هرگونه تجاوزگری دشمنان و بدخواهان اسلام و انقلاب به خوبی و با قاطعیت پاسخ داده می شود و این برای نظام ما مایه مباهات است.

حجت الاسلام جلیلیان تاکید کرد: دشمنان آنچنان ترسی از سردار سلیمانی داشتند که وی را به صورت ناجوانمردانه ای ترور و به شهادت رساندند زیرا یارای تقابل رو دررو را با این شهید نداشتند.

این استاد حوزه و دانشگاه ادامه داد: حاج قاسم سلیمانی همواره به دنبال بومی سازی موضوع مقاومت در جهان اسلام بود و امروز شاهد ایجاد هسته های مردمی مقاومت در کشورهای عراق، لبنان، سوریه و... علیه آمریکایی ها، صهیونیست ها و سایر متجاوزین هستیم که این از ثمرات و برکات این شهید والامقام است.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نبی اکرم کرمانشاه خاطرنشان کرد: زندگی شهید سلیمانی سرشار از اخلاص و ایثار در راه خدا و اسلام است، این شهید هرگز برای پست و مقام تلاش نکرد و عمر خود را وقف جهان اسلام و رسیدن مسلمین به یک وحدت واقعی کرد و در این همین راه هم توسط دشمنان قرآن و اسلام حسینی وار به شهادت رسید./1400/

ارسال نظرات