۱۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۷
کد خبر: ۶۹۹۲۶۹
نماینده ولی فقیه در کرمانشاه:

شهید سلیمانی همواره به دنبال تفرقه زدایی، ایجاد وحدت و همدلی بود

شهید سلیمانی همواره به دنبال تفرقه زدایی، ایجاد وحدت و همدلی بود
کرمانشاه ـ آیت الله علما گفت: شهید سلیمانی در طول عمر خویش در میدان های مختلف نظامی و غیرنظامی حضور داشت و به دنبال یجاد وحدت بود و از این رو دلها را از آن خود کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما امروز در دیدار جمعی از یادگاران هشت سال دفاع مقدس و فعالان فرهنگی کرمانشاه در سخنانی ضمن تسلیت فرا رسیدن سالروز شهادت حضرت فاطمه(س) و نیز تسلیت دومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، اظهار داشت: شهید حاج قاسم سلیمانی یک شخصیت برجسته بود که سخن پیرامون ایشان و مکتب ارزشمندشان، در یک مصاحبه نمی گنجد.

نماینده ولی فقیه در کرمانشاه افزود: شهید سلیمانی صاحب ابتکار جامع و کامل، تدبیر و  فکر و در عین حال متدین بود؛ هر چه در ارتباط با چنین شخصیتی بگوییم، کم گفته ایم، در زمانی که در حال انتقال از کرمان به تهران بود بسیار گریه می کرد زیرا او خانواده شهدا را مانند امامزادگان می دانست و به زیارت آنان و فرزندان آنان می رفت، در واقع بعد از شهادت ایشان خانواده های شهدا دوباره یتیم شدند.

امام جمعه کرمانشاه تاکید کرد: امام راحل در زمان حیاتشان در مسجد اعظم خطاب به شاه فرمودند: «آقای شاه اگر من زنده بمانم خدمت به اسلام خواهم کرد و  اگر مرا بکشید خونم خدمت به اسلام خواهد کرد»، این جمله در شهید سلیمانی صدق خواهد کرد زیرا ایشان تا زمانی که زنده بودند خدمات گسترده ای داشتند و در زمانی که به شهادت نائل آمدند خونشان به جهان اسلام خدمت خواهد کرد.

آیت الله علما ادامه داد: سردار سلیمانی شخصیتی بین المللی  و یک انسان فداکار و فوق العاده بودند که تمام دنیا نگاه ویژه ای به وی داشت، این شهید بسیار به مسئله مورد تاکید امام راحل و مقام معظم رهبری یعنی وحدت کلمه تاکید داشت.

نماینده ولی فقیه در کرمانشاه خاطرنشان کرد: شهید حاج قاسم در طول عمر با برکت خویش در میدان های مختلف نظامی و غیر نظامی حضور داشتند؛ به دنبال تفرقه زدایی و ایجاد وحدت و همدلی بود و از این رو دلها را از آن خود کرد./1400/پ210/

ارسال نظرات