۱۸ دی ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۲
کد خبر: ۶۹۹۵۱۸

جزئیات فوت آبتین بکتاش

جزئیات فوت آبتین بکتاش
بکتاش با اخذ و تمدید مرخصی، به تشخیص خانواده‌اش به مدت ۳۵ روز به یکی از بیمارستان‎های خصوصی منتقل می‌گردد که در آن بیمارستان متاسفانه فوت می‌کند.

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور، در پی درگذشت «آبتین (مهدی) بکتاش»، اداره کل زندان‌های استان تهران اطلاعیه‌ای بدین شرح صادر کرد:
زندانی آبتین (مهدی) بکتاش که به جرم تبلیغ علیه امنیت ملی کشور دوران محکومیت پنج سال حبس خود را در بازداشتگاه اوین سپری می‌کرد، در تاریخ ۱۴ آذرماه سال جاری با علایم سینوزیت به بهداری مراجعه و طبق تجویز پزشک داروی مربوطه را دریافت نمود.

خدمات درمانی و تکمیلی نامبرده با مراجعه بعدی وی به بهداری در روز‌های ۱۵ و ۱۶ تاریخ مذکور نیز ادامه یافت. با این وجود جهت درمان دقیق‌تر مراحل غربالگی و تشخیص بیماری، انجام تست کرونا نیز از وی بعمل آمد که تست کرونا منفی اعلام شد. در ادامه به‌دلیل بروز برخی علائم بعدی، به تشخیص پزشک بیمارستان بازداشتگاه، جهت اقدامات بیشتر درمانی و تشخیص احتمال بیماری کرونا، نامبرده به بیمارستان طالقانی اعزام شد.

با این‌حال پس از دو روز بستری در بیمارستان، با اخذ و تمدید مرخصی نامبرده، وی به تشخیص خانواده‌اش به یکی از بیمارستان‎های خصوصی منتقل می‌گردد که متاسفانه طی ۳۵ روز بستری در آن بیمارستان با وجود تلاش پزشکان نامبرده فوت می‌کند.

مرحوم آبتین (مهدی) بکتاش به جرم تبلیغ علیه امنیت ملی کشور از تاریخ ۱۳۹۹/۷/۵ دوران محکومیت پنج سال حبس خود را در بازداشتگاه اوین سپری می‌کرد که در این مدت نیز از مرخصی‌های اعطایی استفاده می‌نمود.

اعزام وی به زندان نیز قبلا با نظر مساعد مرجع قضایی به تعویق افتاده بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات