۲۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۶
کد خبر: ۶۹۹۶۲۷
نماینده مقاومت در پارلمان لبنان:

هدف دشمنان تغییر رویکرد مقاومتی لبنان است

هدف دشمنان تغییر رویکرد مقاومتی لبنان است
عزالدین گفت: اگر در جریان انتخابات با هم پیمانان خود متحد نباشیم و برای مدیریت این کارزار دست به دست هم ندهیم.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، «حسن عزالدین» نماینده فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان، بر ضرورت حضور آگاهانه و مبتنی بر درک و شعور و اتخاذ رویکرد صحیح در انتخابات تأکید کرد و افزود: اگر در جریان انتخابات با هم پیمانان خود متحد نباشیم و برای مدیریت این کارزار دست به دست هم ندهیم، نتیجه آن به نفع آمریکا، رژیم صهیونیستی و عربستان سعودی خواهد بود.

عزالدین که در مراسم دومین سالگرد بزرگداشت فرماندهان شهید، حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس در شهرک «معرکه» در جنوب بیروت سخنرانی می‌کرد، افزود: حزب الله و جنبش امل در یک ائتلاف سیاسی و انتخاباتی قرار دارند و این ائتلاف، عرصه عملگرایی شیعی را که به نفع وطن کار می‌کند، حفظ می‌کند.

وی ادامه داد: آمریکا، رژیم صهیونیستی و عربستان سعودی تلاش می‌کنند با سو استفاده از وضع موجود در لبنان ما را تحت فشار قرار دهند. آنها بر روی نتایج انتخابات سرمایه گذاری کرده‌اند و تصور می‌کنند می‌توانند از این راه، معادله فعلی پارلمان و به تبع آن رویکرد عربی، ملّی و مقاومتی لبنان را تغییر دهند و به اقتدار و توان بازدارندگی مقاومت در مقابل دشمن و جنایت‌ها و تجاوزگری‌های آن ضربه بزنند. به شهادت رسیدن بزرگانی مانند حاج قاسم سلیمانی، حاج عماد مغنیه، سید عباس موسوی، شیخ راغب حرب و سایر فرماندهان شهید نیز در راستای تلاش‌های دشمنان برای تغییر این معادله و رویکرد قرار دارد./۹۸۸/

ارسال نظرات