۲۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۶
کد خبر: ۶۹۹۶۹۶
وزیر کشور در مراسم معارفه استاندار کرمانشاه:

رئیس جمهور به دنبال ارائه خدمات گسترده و عادلانه در کشور است

رئیس جمهور به دنبال ارائه خدمات گسترده و عادلانه در کشور است
وحیدی گفت: رئیس جمهور به دنبال ارائه خدمات گسترده و عادلانه در بین مردم است و برای اجرای این طرح برنامه های بسیاری در دست اقدام می باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، با حضور وزیر کشور، نماینده ولی فقیه در استان و مسؤولان استانی مراسم تودیع و معارفه استاندار کرمانشاه برگزار شد.

احمد وحیدی در این مراسم اظهار داشت: رئیس جمهور کشور قبل از برگزاری این مراسم بحث توجه به اشتغال را به استاندار جدید کرمانشاه را یادآوری کرده اند.

وزیر کشور با اشاره به اینکه تنها با تعامل همه بخش ها می توان راه برون رفت از مشکلات را پیدا کرد، افزود: تمام زیرساخت های تبدیل شدن کرمانشاه به یک استان صنعتی و اقتصادی مهم در کشور مهیاست، بنابراین برای رسیدن به این مطلوب نیازمند یک اجماع بزرگ هستیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به چهره فرهنگی و تاریخی استان کرمانشاه، گفت: باید از ظرفیت های فرهنگی و مذهبی به ویژه حضور زائرات عتبات عالیات در کرمانشاه نهایت استفاده را برای توسعه و ایجاد اشتغال پایدار ببریم.

وحیدی با اشاره به اینکه کرمانشاه نیاز به یک مدل و الگوی دقیق برای پیشرفت و توسعه دارد، عنوان کرد: باید برنامه های خود را برای توسعه کرمانشاه به صورت تخصصی مورد بررسی قرار دهیم و ظرفیت ها را نیز به خوبی شناسایی کنیم.

وزیر کشور ادامه داد: تا پیش از این شورای عالی اشتغال کشور تعطیل بود، ولی با روی کار آمدن دولت جدید این شورا دوباره کار خود را آغاز کرده که این خود بهترین سند برای نگاه این دولت انقلابی برای رفع بیکاری است.

وی با اشاره به اینکه مردم کرمانشاه حق زیادی بر گردن کشور دارند، اظهار داشت: کرمانشاهیان هم در ایام دفاع مقدس و هم امروز روحیه صبوری و دلیری خود را به عینه و در عمل نشان داده اند.

وحیدی خاطرنشان کرد: امیدواریم که استاندار جدید کرمانشاه با تجربیات و نیز بومی بودن بتواند مشکلات این استان را بهتر شناسایی کند و در مسیر صنعتی شدن این خطه با همکاری مدیران استانی تحول آفرین باشند.

وزیر کشور در پایان سخنان خود تاکید کرد: رئیس جمهور به دنبال ارائه خدمات گسترده و عادلانه در بین مردم است و برای اجرای این طرح برنامه های بسیاری در دست اقدام می باشد./1400/

ارسال نظرات