۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۱
کد خبر: ۶۹۹۷۶۶
نماینده ولی فقیه در لرستان:

ارتقای کمیت و کیفیت خدمتگزاری ها برای محرومیت زدایی در لرستان ضروری است

ارتقای کمیت و کیفیت خدمتگزاری ها برای محرومیت زدایی در لرستان ضروری است
لرستان- حجت الاسلم والمسلمین شاهرخی بر ضرورت ارتقای کمیت و کیفیت خدمتگزاری ها برای محرومیت زدایی در لرستان تأکید کرد و گفت: این مهم نیازمند خدمت خالصانه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی، در آیین افتتاح ۵۰۰ واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد لرستان بر ضرورت خدمت خالصانه و صادقانه به مردم تأکید کرد و گفت: مسؤولان باید خود را وقف خدمت به مردم کنند.

نماینده ولی فقیه در لرستان خدمت به مردم را بالاترین عبادت خواند و افزود: کسانی که به عنوان کارگزار نظام خدمت می‌کنند هیچ شأن و منزلتی غیر از خدمتگزاری به مردم ندارند.

وی با بیان اینکه با خدمت به مردم باید تلاش شود محرومیت ها و مشکلات مردم و جامعه برطرف شود، خاطرنشان کرد: رفع مشکلات مردم و جامعه نیازمند مدیریت جهادی است.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی تصریح کرد: با توجه به عمق محرومیت ها در استان لرستان باید خدمات با کمیت و کیفیت بیشتری ادامه یابد.

وی با اشاره به اینکه امام راحل و رهبری در راستای رسیدگی به رفاه و معیشت مردم کمیته امداد امام راحل، ستاد اجرایی فرمان امام(ره)، بنیاد مستضعفان و بنیاد ۱۵ خرداد را تأسیس کردند، عنوان داشت: بهره مندی از این ظرفیت ها فرصتی ارزشمند برای رفع محرومیت ها و خدمت رسانی به مردم است.

امام جمعه خرم آباد با اشاره به اینکه خدمت رسانی ها در لرستان ارزشمند است، گفت: همواره باید از فرصت ها و ظرفیت ها به بهترین شکل برای رفع محرومیت ها و کم کردن فاصله طبقاتی استفاده شود.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی بیان کرد: پس از نهاد های نام برده سپاه پاسداران نیز در زمینه محرومیت زدایی ورود پیدا کرده و اقدامات گسترده ای تاکنون انجام داده است ./9451/پ210/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات