۲۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۲
کد خبر: ۶۹۹۹۲۲
نماینده ولی فقیه در کاشان تأکید کرد؛

لزوم شناسایی منکرات در نهادهای مختلف

لزوم شناسایی منکرات در نهادهای مختلف
اصفهان - آیت الله سلیمانی به لزوم شناسایی منکرات در هر نهاد، اداره و صنفی در سطح شهرستان تأکید کرد و گفت: احصای منکرات هر بخش باید دراولویت قراربگیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، آیت الله عباسعلی سلیمانی پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد احیای امر به معروف و نهی ازمنکر کاشان از امامت و توحید به عنوان بالاترین امر به معروف نام برد و افزود: مهمترین معروف رسالت و نبوت است.

وی با اشاره به ارائه راهکار‌هایی برای رشد معروف و جلوگیری از منکر در جامعه، افزود: دین اسلام راهکار‌های حفظ معروف در جامعه را از بین بردن بستر منکرات می‌داند و برای مقابله با کفر دستورداده بستر شرک خشکانیده شود.

نماینده ولی فقیه در کاشان تبلیغ معروفات در جامعه را حائز اهمیت دانست و ادامه داد: یکی از چالش‌های امروز جامعه مطرح کردن معروف در افکار عمومی است بدون اینکه ریشه منکر زده شود.

آیت الله سلیمانی به لزوم شناسایی منکرات در هر نهاد و اداره و صنفی درسطح شهرستان تأکید کرد و اظهار داشت: احصای منکرات هر بخش و هر حوزه باید دراولویت قرار بگیرد و در ادامه راهکار‌های مقابله با آن ارائه شود تا ریشه منکر درهر بخش از سوی همان بخش زده شود.

نماینده ولی فقیه در کاشان در ادامه بر ساماندهی اصناف مجوز دار جلوگیری از فعالیت‌های کاذب و بدون مجوز تأکید کرد و گفت: با ساماندهی اصناف مختلف مجوزدار و همچنین نظارت و بازرسی از اصناف و مقابله با فعالیت‌های کاذب در هر بخش برعهده متولی همان بخش و صنف است.

آیت الله سلیمانی با اشاره به اینکه امر به معروف و نهی از منکر براساس آیات قرآن و روایات باید علمی، منطقی و اقناعی باشد، افزود: هر اداره و نهاد براساس وظیفه شرعی که دارد باید تمام تلاش خود را برای احیا و اجرای این فریضتین انجام دهد./۱۳۰۷/پ210/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات