۲۴ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۴
کد خبر: ۶۹۹۹۷۲

تغییرات ویندوز ۱۱

تغییرات ویندوز ۱۱
مایکروسافت در حال کار بر روی ظاهر بخش نوار لغزنده ویندوز ۱۱ است که احتمالا در به روز رسانی‌های بعدی، تغییرات در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرگزاری رسا، مایکروسافت در حال ایجاد یک تغییر طراحی طولانی مدت در ویندوز ۱۱ است. این شرکت در حال آزمایش یک نوار لغزنده به روز شده است که اکنون با ظاهر بقیه سیستم عامل مطابقت دارد. با این تغییر نشانگر‌های سخت‌افزاری لغزنده ویندوز ۱۱ برای روشنایی، صدا، حریم خصوصی دوربین، روشن/خاموش کردن دوربین و حالت هواپیما اکنون مدرن‌تر به نظر می‌رسند. این موارد با کلیک بر روی کلید‌های میزان صدا یا روشنایی لپ تاپ ظاهر می‌شوند.

به گزارش digitaltrends، مایکروسافت این اسلایدر‌ها را از گوشه سمت چپ بالای صفحه به پایین منتقل کرده است. توجه به این نکته مهم است که این تغییر هنوز در مرحله آزمایش بتا در Dev Channel برنامه Windows Insider است، بنابراین به نسخه خاصی از ویندوز ۱۱ مرتبط نیست.

تغییرات ظاهری ویندوز ۱۱

این تنها تغییر بزرگی نیست که مایکروسافت در ویندوز ۱۱ آزمایش می‌کند. پس از شکایت کاربران مبنی بر اینکه تجربه Alt + Tab تمام صفحه در سیستم عامل بیش از حد حواس پرت است، مایکروسافت با یک آزمایش دیگر در حال رفع این مشکل است. در نسخه فعلی Dev Channel ویندوز ۱۱، Alt + Tab اکنون یک نوار نازک با پس‌زمینه کمی محو ظاهر می‌شود.

ارسال نظرات