۲۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۳
کد خبر: ۷۰۰۰۱۲
نماینده، ولی فقیه در سمنان:

در برابر هجمه رسانه‌ای و روانی دشمن دچار اشتباه محاسباتی نشویم

در برابر هجمه رسانه‌ای و روانی دشمن دچار اشتباه محاسباتی نشویم
سمنان - امام جمعه سمنان با اشاره به تلاش دشمن برای بزرگ نمایی مشکلات در کشور گفت: مراقب باشیم دربرابر هجمه رسانه‌ای و روانی دشمن دچار اشتباه محاسباتی نشویم.

به گزارش خبرگزاری رسا در سمنان، حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان در مسجد جامع این شهر اظهارداشت: رهبرمعظم انقلاب در دیدار ۱۹ دیماه امسال با مردم قم، غیرت دینی را عامل نجات دهنده کشور و فرصتی برای تبدیل تهدید‌ها به فرصت دانستند که باید این غیرت دینی به دور از تعصب کورکورانه و همراه با عقلانیت و بصیرت باشد.

امام جمعه سمنان اضافه کرد: تروریسم و تروریست در بیت مردم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران منفور است و این کشور ۱۷ هزار شهید ترور تقدیم کرده است پس غیرت دینی ما اجازه نمی‌دهد که قاتلان سردار سلیمانی را که به عنوان یک دیپلماسی به عراق سفر کرد، ببخشیم و باید عاملان قصاص شوند.

حجت الاسلام والمسلمین مطیعی به بخش دیگری از سخنان مقام معظم رهبری در دیدار با مردم قم و اشتباهات محاسباتی آمریکا در برابر ایران اشاره کرد و افزود: آمریکا دچار اشتباه‌های محاسباتی فراوانی شده است و ورود به افغانستان و فرار، ورود به عراق و اخراج از این کشور، به شهادت رساندن سردار سلیمانی، تحریم، تهدید‌ها و عدم باور به اعتقادات دینی و معنوی مردم ایران از جمله این اشتباهات محاسباتی است.

وی تصریح کرد: باید مراقبت کنیم که دچار اشتباه محاسباتی نشویم و به تهاجم رسانه‌ای و روانی دشمن، موج سواری و بزرگنمایی مشکلات و ورود تجملات به زندگی ها، توجه داشته باشیم.

نماینده، ولی فقیه در سمنان گفت: رهبرمعظم انقلاب نیز از حضور دولتمردان در بین مردم و استان‌ها حمایت کردند که عملیاتی شدن وعده‌ها خواسته مردم است و از دولت انتظار داریم در صورت عدم تحقق وعده‌ها، علت آن با صداقت به مردم بیان شود. /۹۷۷/

جواد رمضانیان
ارسال نظرات