۲۴ دی ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۱
کد خبر: ۷۰۰۰۱۹
حجت الاسلام شیرازی:

شهید شیخ شعاعی الگویی برای همه رزمندگان بود

شهید شیخ شعاعی الگویی برای همه رزمندگان بود
جانشین نماینده ولی فقیه در عقیدتی سیاسی وزارت دفاع گفت: شهید شیخ شعاعی یک انسان مومن وارسته، معتقد به خدا، از روحانیون اثرگذار در جنگ و الگویی برای همه رزمندگان بود.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام شیرازی جانشین نماینده ولی فقیه در عقیدتی سیاسی وزارت دفاع در دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی و سی و پنجمین سالگرد شهادت سردار حجت الاسلام محمد شیخ شعاعی که جمعه شب در مجتمع امام خمینی (ره) قم برگزار شد، با اشاره به شخصیت شهید شیخ شعاعی گفت: این شهید در دوران طاغوت طلبه شد و همان موقع در مدرسه کرمانی ها هم مدرسه ای بودیم، این شهید در میان همۀ طلبه های مدرسه ممتاز و اهل شب زنده داری و تهجد بود و غیبت از زبان او شنیده نمی شد.

وی افزود: همه او را به عنوان یک انسان مومن وارسته و معتقد به خدا می دانستند و شهید شیخ شعاعی یک انسان خودساخته بود و وقتی در جبهه نیز حاضر شد به عنوان یک روحانی اثرگذار بین نیروها شناخته شده بود.

حجت الاسلام شیرازی با اشاره به اینکه آن موقع نیروی حاج قاسم بودم، اظهار کرد: شهید شیخ شعاعی از روحانیون اثرگذار رتبه بالا و الگو برای همه رزمندگان بود.

جانشین نماینده ولی فقیه در عقیدتی سیاسی وزارت دفاع ضمن اشاره به حضور رزمی تبلیغی شهید شیخ شعاعی در دفاع مقدس ابراز کرد: شهید در گردان خط شکن و غواص در کربلای 4 بود که در جزیره ام الرصاص به شهادت رسید.

وی با اشاره به اینکه حاج قاسم خودش را وامدار شهدای لشکر ثارالله می دانست، تصریح کرد: این شهید در نامه ای برای شهدای لشکر ثارالله می نویسد، قاسم با شما قاسم شد و این نگاه یک نگاه عمیق اعتقادی است.

جانشین نماینده ولی فقیه در عقیدتی سیاسی وزارت دفاع، حاج قاسم را قدردان شهدا و خانواده شهدا دانست و گفت: حاج قاسم بعد از هر عملیات با خانواده شهدا ارتباط برقرار می کرد، ارتباط حاج قاسم با خانواده شهدا طرفینی بود و هرگاه حاج قاسم به دیدن خانواده شهدا می رفت، فرزندان شهدا حس می کردند پدرشان به منزل آمده است.

ارسال نظرات