۲۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۲
کد خبر: ۷۰۰۰۳۷

هوای نو تنها مهرواره‌ای است که به تشکیلات هیأت می پردازد

هوای نو تنها مهرواره‌ای است که به تشکیلات هیأت می پردازد
هوای نو اولین و تنها مهرواره‌ای است که به طور ویژه می‌خواهد به هیأت، تشکیلات و آیین هیأت بپردازد، هوای‌ نو به طور حرفه‌ای آمده تا مهرواره‌ای تخصصی در این حوزه باشد.

به گزارش سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، هوای نو اولین و تنها مهرواره‌ای است که به طور ویژه می‌خواهد به هیأت، تشکیلات و آیین هیأت بپردازد. شاید پیش‌از این به طور جسته‌وگریخته رویدادهایی برگزار شده باشد که هرکدام به جنبه‌ای از فعالیت‌های هیأت‌ها پرداخته باشد ولی هوای‌ نو آمده است تا به طور حرفه‌ای و متمرکز به تمام شئون هیأت بپردازد و مهرواره‌ای تخصصی در این حوزه باشد.

در محور اصلی هیأت نه تنها در ساحت آیینی بلکه به مثابه یک نهاد اجتماعی مورد توجه قرار خواهد گرفت و در 10 رشته« ساختار و تشکیلات، مضمون و محتوا، هنر هیأت، ریانه هیات، هیأت و خدمات اجتماعی، هیات و خانواده، هیات و اقتصاد، هیات و نوجوان، هیات و بانوان و تولیدات هیأت ارزیابی می شود.

طریقه ارسال آثار:

علاقه مندان می توانند پس از ثبت نام در وبگاه اینترنتی و انتخاب بخش ها و رشته های مورد نظر با آماده کردن مستندات منتظر تماس دبیرخانه مهرواره جهت دریافت مستندات باشند.

پس از ثبت اطلاعات هیأت‌ها به دو روش خوداظهاری و یا تجمیع بانک اطلاعاتی نهادهای مرتبط فرهنگی با توجه به شاخصه‌های مدنظر پس از فرآیند داوری هیأت‌های برگزیده اعلام و مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.

همچنین فرهیختگان گرامی با عضویت در کانالهای اجتماعی مهرواره از اخبار و رویدادهای روز مهرواره مطلع خواهند گردید.

ارسال نظرات