۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۱
کد خبر: ۷۰۰۳۱۸
مدیر حوزه علمیه خواهران لرستان:

مشکلات تحصیلی طلاب بررسی و برطرف شود

مشکلات تحصیلی طلاب بررسی و برطرف شود
لرستان- حجت الاسلام مهدوی خواه بر ضرورت بررسی مشکلات تحصیلی طلاب از سوی مدارس علمیه تأکید کرد و گفت: این مشکلات باید بررسی و برطرف و جلوی افت تحصیلی طلبه گرفته شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام روح الله مهدوی خواه، ظهر امروز در بازدید از مدرسه علمیه فاطمیه(س) خرم آباد در جمع مدير، معاون آموزش  و اساتید مدرسه  علمیه خواهران فاطمیه(س) گفت: بررسی و رفع مشکلات طلاب باید مورد توجه قرار گیرد.

مدیر حوزه علمیه خواهران لرستان با تأکید بر ضرورت برنامه ریزی برای برگزاری دروس نیمسال دوم  1400 تأکید کرد و افزود: باید جلوی افت تحصیلی طلاب گرفته شود.

وی بیان کرد: استعداد طلبگی در مدارس علمیه باید شکوفا شود و اساتید حوزه علمیه در این زمینه نقش بسزایی دارند.

حجت الاسلام مهدوی خواه اساتید را بهترین الگو برای یک طلبه خواند و اظهار داشت: با ارائه شیوه های نوین تدریس و بهره مندی از فرصت های تحصیلی باید در تربیت طلبه پژوهش محور نقش آفرین شد.

وی در ادامه این بازدید در جمع طلاب بر ضرورت بهره مندی از فرصت های تحصیلی در مدارس علمیه تأکید کرد و گفت: طلاب با تلاش و کوشش باید در جهت رشد علمی و اخلاقی خویش اقدام کنند.

مدیر حوزه علمیه خواهران لرستان با بیان اینکه تعطیلی در حوزه معنایی ندارد، اظهار داشت: بهره مندی از فرصت های تحصیلی برای کسب علوم دینی باید اولویت یک طلبه قرار گیرد.  

وی خاطرنشان کرد: طلاب در کنار فراگیری علوم دینی از تهذیب و تزکیه نفس غافل نشوند، چراکه رشد علمی و اخلاقی در کنار هم دو بال برای موفقیت طلاب در عرصه علمی و تبلیغی است./9451/پ210/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات