۲۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۹
کد خبر: ۷۰۰۴۰۸
معاون استاندار لرستان:

روحانیت پناهگاه و امین مردم هستند

روحانیت پناهگاه و امین مردم هستند
لرستان- ستاری با بیان اینکه روحانیت پناهگاه و امین مردم هستند، گفت: حضور روحانیت در مسجد و محلات پر رنگ و با استفاده از این ظرفیت دستاوردهای انقلاب در جامعه تبیین شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، بهرام ستاری، ظهر امروز در دیدار با روحانیون و فعالان فرهنگی لرستان به اهمیت و نقش روحانیت در جامعه اشاره کرد و گفت: روحانیت همواره پناهگاه و امین مردم بوده و هستند.

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استاندار لرستان افزود: روحانیت صحنه‌های مختلف تاریخ نقش مهمی در جهت دهی حرکات دینی و انقلابی مردم ایفا کرده و در ارتقای فرهنگ دینی اجتماعی جامعه نقش آفرین هستند.

وی با اشاره به اهمیت حضور روحانیت بین مردم برای کاهش آسیب های اجتماعی، بیان کرد: این حضور باید در مساجد و محلات پر رنگ شود.

ستاری با اشاره به اجرای برنامه های دهه فجر و اهمیت حضور روحانیت در این برنامه ها، بیان کرد: با بهره مندی از ظرفیت تبلیغی و روحانیت باید دستاوردهای انقلاب برای نسل نو بازگو شود.

وی بر ضرورت احیای گفتمان انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و اتحاد و همدلی تأکید کردو گفت: در این زمینه روحانیت، نهادهای فرهنگی و حوزه علمیه نقش آفرین هستند.

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استاندار لرستان بیان کرد: با بهره مندی از ظرفیت تبلیغی روحانیت می توان شاهد کاهش آسیب های اجتماعی، کمک به رفع مشکلات معیشتی شد و  جلوی هجمه های فرهنگی گرفته شود./9451/پ210/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات