۲۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۴
کد خبر: ۷۰۰۴۱۱
مدیر حوزه علمیه مازندران تشریح کرد؛

جزئیات سفر سه روزه آیت الله اعرافی به مازندران

جزئیات سفر سه روزه آیت الله اعرافی به مازندران
مازندران - مدیر حوزه علمیه مازندران از سفر سه روزه آیت الله اعرافی به این استان خبر داد و جزئیات آن را تشریح کرد.

حجت الاسلام والمسلمین جواد فلاح، مدیر حوزه علمیه مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، از سفر سه روزه آیت الله اعرافی به استان خبر داد.

وی با بیان این که مدیر حوزه های علمیه کشور عصر امروز وارد مازندران خواهد شد، افزود: بازدید از مدارس علمیه امام صادق(ع) کوتنا و محمدیه قائمشهر و همچنین سخنرانی در مراسم سالگرد شهدای فدائیان اسلام این شهرستان از جمله مهم ترین برنامه های نخستین روز سفر آیت الله اعرافی به استان است.

مدیر حوزه علمیه مازندران با بیان این که آیت الله اعرافی در نخستین برنامه روز پنج شنبه با نماینده ولی فقیه در استان دیدار خواهد کرد، ادامه داد: شرکت و سخنرانی در همایش بزرگ طلاب، روحانیان و مبلغان استان از جمله دیگر برنامه های صبح روز پنج شنبه آیت الله اعرافی است.

حجت الاسلام والمسلمین فلاح از برگزاری نخستین سالگرد ارتحال آیت الله نظری خادم الشریعه با سخنرانی آیت الله اعرافی در ساری خبر داد و افزود: این مراسم ظهر روز پنج شنبه در مسجد جامع مرکز استان برگزار خواهد شد.

وی با بیان این که مدیر حوزه های علمیه کشور در ادامه از مدارس علمیه امام علی(ع) و مصطفی خان ساری بازدید خواهد کردف بیان داشت: دیدار با مسؤولان، مدیران، کادر و اساتید مدارس علمیه استان از جمله دیگر برنامه های آیت الله اعرافی در بعد از ظهر روز پنج شنبه است.

مدیر حوزه علمیه مازندران همچنین از دیدار آیت الله اعرافی با مسؤولان استان نیز خبر داد و افزود: همچنین مدیر حوزه های علمیه کشور عصر پنج شنبه با مسؤولان و مدیران مدارس علمیه بابل نیز دیدار و گفت و گو خواهد کرد.

حجت الاسلام والمسلمین فلاح در بخش دیگری از سخنان خود گفت: آیت الله اعرافی روز جمعه نیز از پروژه های مدرسه سفیران هدایت ساری و ساختمان احداثی مرکز خدمات حوزه در مرکز استان بازدید خواهد کرد.

وی، سفر مدیر حوزه های علمیه کشور به استان را بسیار اثرگذار دانست و تصریح کرد: به طور حتم این حضور و دیدار با فعالان این عرصه می تواند نقش بسیار مؤثری در تقویت کیفی و کمی فعالیت های حوزوی استان خواهد داشت./950/ت310/

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
طلبه حوزه قم
Iran (Islamic Republic of)
۳۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۰
این سفرها آثار مثبتی برای حوزه ها دارد. ممنون از استاد اعرافی
0
0