۰۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۰
کد خبر: ۷۰۰۸۱۸

دیدار رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه با نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان شرقی

دیدار رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه با نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان شرقی
آذربایجان شرقی ـ رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه با حضور در شهر تبریز با نماینده ولی‌فقیه در استان آذربایجان شرقی دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش خبرگزاری رسا در استان آذربایجان شرقی، حجت الاسلام والمسلمین سید جمال‌الدین میرمحمدی در سفر استانی به استان آذربایجان شرقی با حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم، نماینده ولی‌فقیه در این استان دیدار و گفت‌وگو کرد.

نماینده ولی فقیه در استان در این دیدار با اشاره به تأسیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه توسط مقام معظم رهبری، راه‌اندازی این مرکز را برای حوزه‌های علمیه حیاتی و بسیار مهم عنوان کرد.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم برگزاری جلسات هم‌اندیشی و مشورتی در موضوعات حوزوی را مؤثر دانست و بر برگزاری مستمر و منظم جلسات هفتگی شورای مدیران حوزه علمیه و شورای هماهنگی نهادهای حوزوی استان تأکید کرد.

رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه نیز در این جلسه به تشریح طرح مرکز خدمات در ارائه خدمات هدفمند به طلاب و روحانیون پرداخت.

وی گسترش و ارتقای خدمات را از رویکردهای مرکز خدمات حوزه‌های علمیه عنوان کرد و افزود: درخواست داریم نمایندگان ولی‌فقیه در استان‌ها نظرها و پیشنهادهای اصلاحی خود در خصوص خدمات مرکز را در اختیار مسئولان مرکز قرار دهند تا بتوانیم با بهره‌مندی از این پیشنهادها گام‌های مؤثری برای کاهش مشکلات سربازان حضرت ولی‌عصر(عج) برداریم.

حجت الاسلام والمسلمین میرمحمدی به تجهیز مراکز اردوگاهی در استان‌ها اشاره و بیان کرد: در صورت تأمین زمین و مکان اردوگاهی در استان، مرکز خدمات می‌تواند با هماهنگی مسؤولان ذیربط اقدام به تجهیز و راه‌اندازی آن نماید.

ارسال نظرات