۰۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۸
کد خبر: ۷۰۰۸۵۳
به همت مؤسسه بوستان کتاب؛

چاپ هشتم کتاب «حسد» روانه بازار نشر شد

چاپ هشتم کتاب «حسد» روانه بازار نشر شد
کتاب «حسد» اثر آیت الله سیدرضا صدر به همت مؤسسه بوستان کتاب منتشر شد.

به گزارش سرویس کتاب و نشر خبرگزاری رسا، کتاب «حسد» اثر آیت الله سیدرضا صدر و به اهتمام آیت الله سیدباقر خسروشاهی و از سوی مؤسسه بوستان کتاب در 319 صفحه منتشر شد.

حسد از بیماری های مهلک و صفات نکوهیده و دامن گیر بسیاری از بنی آدم است؛ حسد هم برای فرد زیان آور است و هم برای جامعه.

کتاب حاضر، ریشه ها، ابعاد و عواقب حسد و تأثیر آن بر روابط اجتماعی را با شیوه ای نو و آسان و با الهام از قرآن و احادیث مورد بحث و بررسی قرار می دهد و راهکارهای رهایی از این جهنم دنیوی را بیان می کند.

ساختار اثر

در این اثر، به مسأله حسد در قرآن اشاره گردیده و در ادامه پس از بیان داستان هایی، به نکوهش قرآن در خصوص حسد پرداخته شده است.

سپس، راه های نجات از گزند حسود در قرآن تشریح و نشانه های حسود بیان شده و در ادامه ریشه های حسد و عوامل مؤثر در رشد این رذیله اخلاقی مورد بررسی قرار گرفته است.

در اثر مذکور، زیان های حسود، راه های درمان حسد، توارث حسد، سرایت حسد بیان شده است.

تاکنون آثار متعددی از وی به جا مانده که عناوین آثاری که از این عالم در مؤسسه بوستان کتاب منتشر شده، عبارتند از: تفسیر سوره حجرات، حُسن یوسف، مرد وفا، راه علی(ع)، نشانه های از او، فلسفه آزاد، محمد(ص) فی القرآن، الفلسفه العلیا، استقامت، بانوی کربلا، الاجتهاد و التقلید، حسد، دروغ، پیشوای شهیدان، راه مهدی(عج)، المسیح فی القرآن، راه قرآن، صحائف من الفلسفه، أربعون و مائتا مسأله، راه محمد(ص).

علاقه مندان جهت خرید اینترنتی این کتاب می توانند به نشانی اینترنتی www.bustaneketab.ir مراجعه نمایند./822/

چاپ هشتم کتاب «حسد» روانه بازار نشر شد

ارسال نظرات