۰۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۴
کد خبر: ۷۰۰۸۸۳

بانوان قمی اجرای قوانین عفاف و حجاب را از مسؤولان مطالبه کردند

بانوان قمی اجرای قوانین عفاف و حجاب را از مسؤولان مطالبه کردند
جشنواره‌ مردمی شمیم عطر فاطمی- مادران مهربان با سخنرانی آیت الله فاضل گلپایگانی عضو مجلس خبرگان رهبری، برگزار شد.

به گزارش سرویس فرهنگی اجتماعی خبرگزاری رسا، در ایام میلاد حضرت فاطمه زهرا(س)، به همت جمعی از بانوان و فعالان فرهنگی منطقه چهار قم، جشنواره مردمی شمیم عطر فاطمی ـ مادران مهربان برگزار شد.

در این جشنواره که در فضای باز بوستان شهیدان زین الدین برگزار شد، حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن فاضل گلپایگانی نماینده مردم تهران در مجلس خبرگان رهبری به ایراد سخن پرداخت.

وی با بیان بخشی از فضائل و مناقب حضرت فاطمه(س)، بر ویژگی همسرداری و مادر بودن آن حضرت تاکید کرد و بانوان را به الگوبرداری از سیره و روش ایشان، توصیه نمود.

همچنین در این مراسم حجت الاسلام محمدحسن نبوی با اشاره به مطالبه‌ عمومی مردم از مسؤولان در اجرای قوانین مربوط به حوزه‌ی حجاب، خطاب به حضار گفت: بر اساس آیه‌ی شریفه‌ی قرآن که می فرماید: يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا قُوا أَنْفُسَكُمْ وَأَهْلِيكُمْ نَارًا لازم است که رعایت حجاب را از خود و خانواده خود شروع کنیم و به آحاد مختلف جامعه، توسعه دهیم.

گفتنی است در حاشیه‌ این جشنواره مردمی، تعدادی غرفه با موضوع: مشاوره، کودک و نوجوان، کتابخوانی، محصولات عفاف و حجاب برپا شده بود که مورد استقبال شرکت کنندگان قرار گرفت.

در پایان این مراسم، طومار مطالبه‌ مردم بر رعایت قوانین موجود در حوزه‌ی عفاف و حجاب، خطاب به مسؤولان، امضا شد.

ارسال نظرات