۰۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۷
کد خبر: ۷۰۰۹۱۹
امام جمعه الیگودرز:

تربیت دینی فرزندان خنثی کننده توطئه های فرهنگی دشمن است

تربیت دینی فرزندان خنثی کننده توطئه های فرهنگی دشمن است
لرستان- حجت الاسلام سرلک بر ضرورت مقابله با توطئه های فرهنگی دشمن تأکید کرد و گفت: تربیت دینی فرزندان خنثی کننده توطئه های فرهنگی دشمن است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام مهدی سرلک، در مراسم جشن ویژه نونهالان فاطمی و با شرکت  کودکان قرآن آموز به همراه مادران و مربیان قرآن و شرکت کنندگان در مسابقه نقاشی با موضوع وقف گفت: ترویج فرهنگ فاطمی لازمه تربیت نسلی مؤمن و انقلابی است.

امام جمعه الیگودرز مادر را رفیع ترین کانون تربیتی خانواده ها دانست و افزود: الگو گیری از سبک زندگی فاطمی و تربیت نسلی مومن و انقلابی جلوی رواج آسیب های اجتماعی را می گیرد.

وی بر ضرورت تربیت دینی نسل نو تأکید کرد و اظهار داشت: تربیت دینی نسل نو سبب ارتقای اخلاق و معنویت در جامعه شده و سد راه هجمه های فرهنگی است.

حجت الاسلام سرلک با اشاره به تلاش دشمن برای به گمراهی کشاندن نسل نوجوان و جوان و فروپاشی کانون خانواده ها گفت: تربیت دینی فرزندان و تقویت معنویت توطئه های فرهنگی دشمنان را خنثی می کند.

وی تأکید کرد: تربیت فرزند باید از کانون خانواده شروع شود و با ترویج ارزش ها جلوی رواج بی بند و باری ها گرفته شود.

امام جمعه الیگودرز در بخش دیگری از سخنانش بر ضرورت تقویت و ترویج فرهنگ وقف تأکید کرد و گفت: تقویت بنیاد وقف با نگاه آموزشی از سنین کودکان و نونهالان امری مهم و مؤثر است.

وی ترویج فرهنگ وقف را نیاز جامعه خواند و گفت: ترویج فرهنگ وقف و نهادینه سازی این فرهنگ به عنوان ارزش در جامعه  باید مورد توجه ویژه قرار گیرد./9451/پ210/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات