۱۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۱
کد خبر: ۶۸۴۰۰۹
مدیر حوزه علمیه برادران کوهدشت:

نماز جمعه پایگاه بصیرت و وحدت است

نماز جمعه پایگاه بصیرت و وحدت است
لرستان - حجت الاسلام سبحانی نماز جمعه را پایگاه بصیرت و وحدت عنوان کرد و گفت: حضور در نماز جمعه خنثی کننده توطئه های دشمنان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام محمدرضا سبحانی، ظهر امروز در جلسه هماهنگی سالروز برگزاری اولین نماز جمعه در کشور که در دفتر امام جمعه کوهدشت برگزار شد، گفت: نماز جمعه پایگاه بصیرت، وحدت و همدلی است.

مدیر حوزه علمیه باقرالعلوم کوهدشت نماز جمعه را پایگاه خنثی سازی توطئه های دشمن خواند و افزود: حضور وحدت آفرین مردم در نماز جمعه دسیسه های دشمن را نقش بر آب می کند و روحیه امید را در جامعه ترزیق می کند.

وی تصریح کرد: مسؤولان شهرستان بایستی در نماز جمعه حضوری فعال داشته باشند و از تریبون نماز جمعه برای رفع مشکلات مردم استفاده شود.

حجت الاسلام سبحانی خاطرنشان کرد: پایگاه نماز جمعه بهترین مکانی است که با بهره مندی از این ظرفیت می توان مشکلات به مردم بیان شود و مطالبات مردم به گوش مسؤولان برسانیم.

مصلحت اندیشی در انجام امور ضروری است

حجت الاسلام ابراهیم طهماسبی در ادامه این جلسه اظهار داشت: سیاست ما عین دیانت ما است، در کارها باید مصلحت اندیشی داشته باشیم.

امام جمعه کوهدشت با اشاره به ضرورت ارائه برنامه های نو به نسل جدید، عنوان داشت: برنامه های قرآنی امری مهم در زمینه تربیت نسل نو بوده و باید این برنامه ها را افزایش دهیم.

وی تصریح کرد: سند تحول آموزش و پرورش قرآن محور است و در سایه تعالیم دینی و قرآنی باید نسلی انقلابی تربیت کرد، نسلی که در برابر هجمه های فرهنگی دشمن مصون بمانند./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات