۰۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۴
کد خبر: ۷۰۰۹۷۳
گزارش؛

طلاب جهادی؛ از برآورده کردن آرزوی کودکان نیازمند تا کاشت درخت

طلاب جهادی؛ از برآورده کردن آرزوی کودکان نیازمند تا کاشت درخت
طلاب جهادی منحصر به یک حوزه نمی باشند و هر کجا به حضور آن ها نیاز باشد با جان و دل به خدمت مشغول خواهند شد.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، گروه جهادی «شهدای مدافع حرم» سال ۱۳۹۶ در حوزه علمیه شادگان استان خوزستان با هدف تقویت سبد غذایی نیازمندان، ارتقاء فرهنگی، تربیتی و آموزشی دانش آموزان و همچنین اشتغال زایی برای خانواده های نیازمند تأسیس گردید.

این گروه با بهره مندی از ظرفیت ۶۰ نفر از طلاب و جوانان انقلابی، به صورت متمرکز در شهر خنافره شهرستان شادگان در تمام ایام سال مشغول خدمت رسانی به مردم است.

طلاب جهادگر آرزوی ۳۰۰ کودک نیازمند را برآورده کردند

حجت الاسلام صادقی مسئول گروه جهادی جواد الائمه علی بروجن در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی جهادگران حوزوی گفت: در سال جاری توانستیم آرزوی ۳۰۰ کودک را با تهیه هدایایی شامل ۲۴ عدد دوچرخه ۱۰ عدد تبلت و... برآورده کنیم. این اقدام و دیگر فعالیت هایمان موجب کسب عنوان بهترین گروه جهادی استان چهارمحال و بختیاری در یازدهمین جشنواره استانی مالک اشتر شد.

کاشت ۸۰۰ بذر بلوط توسط طلاب جهادی

به همت قرارگاه جهادی تبلیغی شهید بشارت مدرسه علمیه امام حسن مجتبی علی دهاقان، در راستای حفظ و تثبیت محیط زیست و انجام معروف فراموش شده کاشت نهال و گسترش مراتع، طلاب جهادی اقدام به کاشت ۸۰۰ بذر بلوط در منطقه قلاری شهرستان دهاقان استان اصفهان کردند.

ارسال نظرات