۰۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۸
کد خبر: ۷۰۱۲۵۴

بیستمین دوره جشنواره قلم زرین فراخوان داد

بیستمین دوره جشنواره قلم زرین فراخوان داد
بیستمین دوره جشنواره قلم زرین با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی، حفظ ارزش‌های والای اخلاقی دینی، رشد و شناسایی ادبیات هدفمند از اهالی فرهنگ برای شرکت در جشنواره دعوت کرد.

به گزارش سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، انجمن قلم ایران با اعلام آغاز به کار بیستمین دوره جشنواره قلم زرین، از اهالی فرهنگ و دست اندرکاران حوزه نشر، برای شرکت در این جشنواره دعوت کرد.

علاقه‌مندان می‌توانند آثار منتشر شده در سال ۱۴۰۰ در زمینه‌های مجموعه داستان و رمان بزرگسال، مجموعه داستان و رمان کودک و نوجوان، شعر بزرگسال، شعر کودک و نوجوان، پژوهش و نقد ادبی را به دفتر جشنواره ارسال کنند. بدیهی است ملاک داوری، سال انتشار اثر مندرج در شناسنامه کتاب خواهد بود.

بنابراین نویسندگان و ناشران حداکثر تا ۱۵ اسفند ماه جاری فرصت دارند ۲ نسخه از اثر خود را که در سال ۱۴۰۰ چاپ و منتشر شده است به دفتر جشنواره به نشانی تهران، خیابان سیدجمال‌‌الدین اسدآبادی، نبش کوچه ۴۴ پلاک ۳۶۰ کدپستی۱۴۳۶۷۷۳۸۸۳ ارسال کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس، مراسم پایانی بیستمین دوره جشنواره قلم زرین با معرفی برگزیدگان و اهدای جوایز در روز ۱۴ تیر ماه سال آتی همزمان با روز ملی قلم برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات