۱۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۶
کد خبر: ۷۰۱۳۲۶
مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت کرمانشاه:

وجود مساجد و مراکز دینی از نمادهای دینداری در اسلام است

وجود مساجد و مراکز دینی از نمادهای دینداری در اسلام است
کرمانشاه ـ حجت الاسلام فاضلی گفت: یکی از نمادها و الگوهای دینداری در اسلام، وجود مساجد و مراکز دینی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام حجت الله فاضلی امروز در جمع روحانیون، معتمدین و مردم شهر «شاهو» از توابع شهرستان روانسر در سخنانی اظهار داشت:یکی از نمادها و الگوهای دینداری در اسلام، وجود مساجد و مراکز دینی است.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت کرمانشاه گفت: بنابراین برای سنجیدن معیار دین مداری مردم یک منطقه باید نوع نگاه آنان به مساجد و یا روحانی دیده شود و با این معیار می توان طرز فکر مردم آن شهر و یا دیار را فهمید و خوشبختانه امروز در منطقه پاوه و اورامانات شاهد این امر هستیم.

حجت الاسلام فاضلی عنوان داشت: با پیروزی انقلاب اسلامی و از بین رفتن بساط ظلم و ستم در کشور، شاهد رشد مساجد و حسینیه ها در بُعد کمی و کیفی هستیم تا جایی که مقایسه این امر نسبت به دو حکومت طاغوت و انقلاب اسلامی غیرممکن است.

مدیر مرکز اسلامی استان کرمانشاه در ادامه سخنان خود تصریح کرد: در این بین تعداد مساجد اهل سنت در کشور با پیروزی انقلاب اسلامی رشد بسیار بالایی داشته است که این امر نگاه تقریبی این نظام را به اسلام و دین می رساند.

این استاد حوزه علمیه ادامه داد: بنابراین باید از این فرصت برای ارتقا دین و نیز مقابله با هجمه های فرهنگی دشمنان استفاده کنیم، زیرا مساجد بهترین و استوارترین مکان برای تقویت دین و روحیه اسلامی است.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت کرمانشاه گفت: حضرت علی (ع) می فرمایند: «کسی که عالمی را تکریم کند خدای احد و واحد را تکریم و تعظیم کرده است، در واقع مبلغ و مروج دینی مروج دین خداست»./1400/پ210/

ارسال نظرات