۱۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۱
کد خبر: ۷۰۱۴۶۱
معاون تبلیغ حوزه علمیه برادران لرستان خبر داد؛

پذیرش مبلغ طرح بینات در لرستان

پذیرش مبلغ طرح بینات در لرستان
لرستان - حجت الاسلام ولی پور از پذیرش مبلغ طرح بینات در لرستان خبر داد و گفت: طلاب در چهار سطح تبلیغی مربی یار، مربی، مبلغ یار و مبلغ پذیرش می شوند.

حجت الاسلام محمد ولی پور، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، بیان داشت: حوزه علمیه استان لرستان از میان طلاب در حال تحصیل مدارس علمیه استان مبلغ در قالب طرح بیّنات می پذیرد.

معاون تبلیغ حوزه علمیه برادران لرستان به بیان شرایط پذیرش پرداخت و افزود: تشکیل پرونده از سوی طلاب در سامانه سماوات، قبولی در مصاحبه، گذراندن دوره بدو تبلیغ از جمله شرایط پذیرش مبلغ طرح بینات است.

وی خاطرنشان کرد: حداقل قبولی در پایه سوم برای حوزه های علمیه بلندمدت و قبولی حداقل 30 واحد در حوزه های علمیه سفیران از دیگر شرایط جذب مبلغ است.

حجت الاسلام ولی پور عنوان کرد: اشتغال به تحصیل در مدرسه علمیه ای که از طریق آن اعزام صورت می گیرد و احراز صلاحیت های اخلاقیف سیاسی و رفتاری از دیگر شرایط پذیرش مبلغ طرح هجرت است.

وی یادآور شد: طلاب مدارس علمیه لرستان در چهار سطح تبلیغی مربی یار، مربی، مبلغ یار و مبلغ پذیرش می شوند.

معاون تبلیغ حوزه علمیه برادران لرستان عنوان کرد: طلابی که به عنوان مربی یار پذیرش می شوند باید پایه سه بلندمدت را گذرانده و 30 واحد سفیران را قبول شده باشند.

وی اتمام پایه چهارم بلندمدت و قبولی 60 واحد سفیران را از شرایط پذیرش در سطح مربی عنوان کرد و گفت: اتمام پایه پنج بلند مدت و قبولی 90 واحد سفیران نیز شرایط پذیرش در سطح مبلغ یار است.

حجت الاسلام ولی پور بیان کرد: اتمام پایه شش بلند مدت و قبولی 130 واحد سفیران نیز برای پذیرش طلبه به عنوان مبلغ مطرح شده است./9451/ت310/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات