۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۰
کد خبر: ۷۰۱۵۱۳
حجت الاسلام ابراهیمی فر:

امام راحل استعدادهای مردم ایران را شناسایی کرد

امام راحل استعدادهای مردم ایران را شناسایی کرد
حجت الاسلام ابراهیمی فر از اساتید بسیجی و برجسته حوزه علمیه در گفت‌وگویی عامل پیروزی انقلاب اسلامی را شناسایی استعدادها عنوان کرد.

حجت الاسلام عبدالمجید ابراهیمی فر، استاد حوزه علمیه قم و نویسنده و مولف کتب حوزوی در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، ضمن گرامیداشت دهه مبارک فجر از آن به عنوان ایام مجاهدت و فداکاری های ملت بزرگ ایران برای رهایی از ظلم و رژیم ستمشاهی یاد کرد و گفت: ملت بزرگ ایران با انقلاب خود دست استکبار و رژیم ستم شاهی را کوتاه کرد و امام خمینی کاری انجام داد که در طول تاریخ دیده نشده است.

وی در ادامه به اهمیت شناسایی استعدادهای افراد اشاره کرد و گفت: در این ایام امام خمینی تمام استعدادهای ملت را شناسایی کرد و به کار برد تا دست استکبار کوتاه شود و رژیم ستم شاهی با قدمت ۲۵۰۰ ساله به صورت مورثی، توسط مردم کنار گذاشته شود.

حجت الاسلام ابراهیمی فر عمده ترین کار حضرت امام(ره) را شناسایی استعداد بزرگ ملت ایران دانست و بیان کرد: دهه فجر ایام آزادسازی انرژی های نهفته یک ملت بود، همانگونه که در طبیعت انرژی هسته ای وجود دارد که با آزادسازی آن دنیا متحول می شود در درون انسان ها هم انرژی وجود دارد که اگر شناسایی شود نتیجه آن انقلابی است که امام فرمود انفجار نور بود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: این ایام را جشن میگیریم زیرا ملت ایران توانست بر اهریمن پیروز شود و استکبار را از کشور بیرون کند و خودشان بر کشور خود تصمیم بگیرند.

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
طلبه از قم
Iran (Islamic Republic of)
۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۳
دهه فجر مبارک
0
1