۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۸
کد خبر: ۷۰۱۵۸۸
حجت‌الاسلام صالحی خبر داد؛

حضور مبلغان اعزامی از قم به امامزادگان و بقاع کرمانشاه

حضور مبلغان اعزامی از قم به امامزادگان و بقاع کرمانشاه
کرمانشاه - حجت الاسلام صالحی گفت: مبلغین اعزامی از حوزه علمیه قم در دهه فجر انقلاب اسلامی با حضور در امامزادگان و بقاع متبرکه استان برنامه های فرهنگی برگزار می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت‌الاسلام محمد صالحی امروز در جمع خبرنگاران ضمن تبریک فرا رسیدن ایام الله فجر انقلاب اسلامی اظهار داشت: این اداره‌ کل همزمان با دیگر ادارات برنامه های مختلفی را جهت گرامیداشت ایام دهه مبارک فجر برگزار خواهد نمود.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه اجرای این برنامه را در ادارات، بقاع متبرکه و امامزادگان استان عنوان کرد و گفت: تشکیل ستاد شهرستانی دهه فجر در ادارات و نواحی، آذین بندی، چراغانی و نصب ریسه های رنگی و منقش به نام‌ ائمه اطهار(ع) و نصب پرچم پرافتخار جمهوری اسلامی ایران در ادارات، بقاع متبرکه و امامزادگان استان کرمانشاه، برگزاری هر روز یک جشن در بقاع متبرکه، برپایی ایستگاه صلواتی و توزیع چای، شربت، شکلات و شیرینی در بقاع متبرکه، پخش آواها و سروده های مرتبط با پیروزی انقلاب اسلامی از ماذنه های بقاع متبرکه و امامزادگان، برگزاری مسابقه با موضوع انقلاب اسلامی و اهدای هدیه به کسانی که نامشان روح الله و سید علی است، برگزاری غبار روبی آئینی بقاع متبرکه و گلزار شهدای آرمیده در جوار بقاع متبرکه از جمله برنامه های این اداره‌ کل در دهه مبارک فجر می باشد.

حجت‌الاسلام صالحی تاکید کرد: در این ایام مبلغین اعزامی از حوزه علمیه قم نیز با حضور در امامزادگان و بقاع متبرکه به این برنامه ها حضوری پررنگ می بخشند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کرمانشاه به محافل انس باقرآن نیز اشاره کرد و افزود: در این ایام به مناسبت دوازدهم بهمن سالروز ورود بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران به میهن عزیز ایران اسلامی، ۱۲ محفل انس با قرآن کریم با حضور قاریان استانی و در مساجد و امامزادگان با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: در این ایام ویژه برنامه قرائت قرآن به مدت ۱۰ شب بعد از نماز مغرب و عشا و هر شب تلاوت ده آیه از قرآن و هدیه آن به روح پرفتوح حضرت امام خمینی(ره) و شهدای انقلاب اسلامی نیز از جمله این برنامه ها می باشد.

حجت الاسلام صالحی خاطرنشان کرد: مراسم و جشن آئین صبر و شکر در عصر روز پنج شنبه بیست و یکم بهمن ماه در بقاع شاخص استان، برگزاری نشست‌های بصیرتی، سرکشی از خانواده های ایثارگران، برگزاری کاروان شادی و توزیع نقل و شیرینی و اجرای طرح مانور سلامت با استقرار پزشک در بقاع متبرکه و ویزیت و داروی رایگان و نورافشانی بقاع متبرکه در شب ۲۲ بهمن‌ و در صورت امکان راهپیمایی روز ۲۲ بهمن با حضور کارکنان بقاع متبرکه از دیگر برنامه های این ایام خواهد بود./1400/پ210/

ارسال نظرات