۱۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۷
کد خبر: ۷۰۱۶۲۸
حزب الله لبنان:

جهان اسلام با رحلت آیت الله صافی مقام شامخی را از دست داد

جهان اسلام با رحلت آیت الله صافی مقام شامخی را از دست داد
حزب الله لبنان با صدور بیانیه ای ارتحال حضرت آیت الله صافی گلپایگانی را تسلیت گفت.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، حزب الله لبنان با صدور بیانیه ای ارتحال حضرت آیت الله صافی گلپایگانی را تسلیت گفت. در بیانیه این حزب به شرح زیر آمده است:

الَّذِينَ تَتَوَفَّاهُمُ الْمَلَائِكَةُ طَيِّبِينَ يَقُولُونَ سَلَامٌ عَلَيْكُمُ ادْخُلُوا الْجَنَّةَ بِمَا كُنْتُمْ تَعْمَلُونَ (سوره نحل آیه ۳۲)

«جهان اسلام و حوزه های علمیه با رحلت آیت الله العظمی شیخ لطف الله صافی گلپایگانی مقامی شامخ، عالم، و فقیهی مقتدر را پس از عمری طولانی که با دستاوردهای علمی بزرگی اعم از تالیفات فقهی، دینی و فکری همراه بود و به تربیت و تدریس شمار زیادی از علما همت گماشت، از دست داد. ایشان از بدو تاسیس انقلاب اسلامی با فعالیت در مجلس خبرگان قانون اساسی در آغاز پیروزی انقلاب اسلامی ایران حضور مهم و تاثیرگذاری داشت و عضو دو دوره شورای نگهبان بود.

ما در حزب الله اندوه خود را به خاطر فقدان این مرجع بزرگ ابراز می کنیم و مراتب تسلیت و همدردی خود را به صاحب عصر و زمان(عج)، مراجع عظام، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(دام ظله) و خانواده بزرگوار آن مرحوم و همه اهالی علم در حوزه های علمیه ابراز می کنیم و از خداوند متعال مسئلت داریم که آن مرحوم را مورد رحمت فراوان خود قرار دهد که اوبسیار شنونده و اجابت کننده اس»/۹۸۸/

منبع:العهد

ارسال نظرات