۱۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۴
کد خبر: ۷۰۱۶۹۲
امام جمعه خرم آباد تأکید کرد؛

نماز جمعه قرارگاه فرهنگی و معنوی جامعه

نماز جمعه قرارگاه فرهنگی و معنوی جامعه
لرستان- حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی از نماز جمعه به عنوان قرارگاه فرهنگی و معنوی جامعه یاد کرد و گفت: شرکت در نماز جمعه دشمنان انقلاب را ناامید می سازد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی، عصر امروز در جمع  اعضای ستاد نماز جمعه شهرستان کوهدشت، گفت: برپایی نماز جمعه در شأن تراز انقلاب اسلامی ناامید کننده دشمنان است.

نماینده ولی فقیه در لرستان عنوان داشت: نماز جمعه سنگر، وحدت، همدلی و امیدآفرینی در جامعه و ایجاد یأس و ناامیدی بین دشمنان است.

وی با اشاره به اهمیت مکتب شهید سلیمانی افزود: ما مشاهده کردیم که دوستداران انقلاب اسلامی در اقصی نقاط جهان خودشان را بازیافتند و مشخص شد شهادت شهید سلیمانی آسیب و ضررش از خود سردار سلیمانی برای دشمنان بیشتر است.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی بیان کرد: نماز جمعه بسیار تاثیر گذار است، یک مسجد فعال در سطح شهر در حل مسائل اسلام و مسلمین می تواند تاثیر گذار باشد.

وی با بیان اینکه نماز جمعه قرارگاه فرهنگی و معنوی جامعه به شمار می رود، اظهار داشت: مطالبات مردمی باید در این قرار گاه فرهنگی و معنوی مورد توجه قرار گیرد./9451/پ210/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات