۱۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۵
کد خبر: ۷۰۱۷۸۲
نماینده ولی فقیه در مازندران:

رویش های انقلاب بسیار بیشتر از ریزش های آن بوده است

رویش های انقلاب بسیار بیشتر از ریزش های آن بوده است
مازندران - امام جمعه ساری با بیان این که انقلاب، استقلال، آزادی، عزت و اقتدار را به ملت ایران هدیه داده است، گفت: باید به دلیل این هدیه های ارزشمند شکرگذار انقلاب باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه مرکز استان با گرامیداشت ایام الله دهه فجر گفت: جشن های این ایام باید مردمی باشد نه دولتی.

وی با بیان این که باید خداوند متعال را به دلیل نعمت ارزشمند انقلاب شکر کنیم، افزود: هر فردی باید در این ایام پرچم کشورمان را بر سر در منازل و محل کسب خود نصب کند و خیابان ها را با آیین جشن و شادمانی مزین سازیم.

امام جمعه ساری با بیان این که انقلاب اسلامی استقلال، آزادی، عزت و اقتدار را به ملت ایران هدیه داده است، گفت: باید به دلیل این هدیه های ارزشمند شکرگزار نعمت انقلاب باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی با اشاره به این که خداوند متعال در طول بیش از چهار دهه اخیر همواره یاری گر ملت ایران بوده است، افزود: اگر امدادهای الهی نبود ایستادگی در برابر ظالمان و مستکبران عالم سخت تر بود.

وی در ادامه سخنان خود به برخی ریزش های انقلاب در طول 43 سال اخیر اشاره کرد و گفت: البته رویش های انقلاب بسیار بیشتر از ریزش های 43 سال اخیر بوده است.

امام جمعه ساری با بیان این که برای تداوم انقلاب باید به این نکات مهم توجه کنیم، ادامه داد: باید همچون جان شیرین، نعمت انقلاب را حفظ کنیم و به دست نا اهل نسپاریم.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که اگر انقلاب به دست نااهلان سپرده شود ضرر خواهیم کرد، افزود: اگر در طول این سال ها مشکلاتی در کشور وجود داشت به خاطر انقلاب نبود بلکه به خاطر این بود که ما باید در برخی انتخاب های خود دقت بیشتری می کردیم که امانت را به چه کسانی می سپاریم.

وی در ادامه سخنان خود به ارتحال حضرت آیت الله العظمی صافی گلپایگانی اشاره کرد و گفت: ایشان یک عالم فرهیخته، انقلابی با سوابقی روشن در انقلاب، اندیشمند، مؤلف و مرجع تقلیدی با بیش از صد اثر علمی بود.

امام جمعه ساری در ادامه سخنان خود به بحث عقب نشینی از حریم 60 متر دریا و دستور رییس جمهور در این خصوص اشاره کرد و گفت: متأسفانه دستگاه های دولتی در کنار سواحل دریا انواع ویلا و پلاژهای تفریحی را احداث کردند و هیچ راه دسترسی برای عموم به دریا وجود ندارد.

حجت الاسلام والمسلمین لائینی با بیان این که این همه پلاژ و ویلا تنها به مرکز تفریحی برای برخی نهادها تبدیل شده است، افزود: این همه پلاژ و ویلا چه آورده ای برای دولت جز هزینه اضافه دارند.

وی در ادامه سخنان خود همچنین به وجود برخی شهرک های خصوصی در استان اشاره کرد و گفت: متأسفانه هیچ نظارتی بر این شهرک های خصوصی نمی شود و به حال خود رها شده اند که باید ساماندهی شوند./950/پ201/

ارسال نظرات