۱۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۱
کد خبر: ۷۰۱۷۶۰
نماینده ولی فقیه در مازندران تأکید کرد؛

ضرورت تبیین صحیح دستاوردهای انقلاب اسلامی از سوی مسؤولان

ضرورت تبیین صحیح دستاوردهای انقلاب اسلامی از سوی مسؤولان
مازندران - نماینده ولی فقیه در مازندران با گرامیداشت ایام الله دهه فجر، این ایام را فرصت مغتنمی در جهت تبیین صحیح دستاوردهای انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در آیین تودین و معارفه معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران با گرامیداشت ایام الله دهه فجر، این ایام را فرصت مغتنمی در جهت تبیین صحیح دستاوردهای انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف است.

وی با بیان این که نباید بگذاریم دشمن حقایق انقلاب و نظام را وارونه جلوه دهد، افزود: به همین دلیل مسؤولان باید تبیین صحیح خدمات و دستاوردهای 43 سال اخیر انقلاب اسلامی را در دستور کار خود قرار دهند.

امام جمعه ساری با اشاره به این که دهه فجر به برکت امام راحل، بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ظهور و بروز کرده است، خاطرنشان کرد: استقلال، رشد و پیشرفت ایران اسلامی به واسطه همین انقلاب است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که انقلاب اسلامی در طول بیش از چهار دهه اخیر دستاوردهای بسیاری را در حوزه های داخلی و بین المللی به دست آورده است، تصریح کرد: انقلاب اسلامی موجب عزت و استقلال ملت ایران شده است.

امام جمعه ساری با اشاره به این که توطئه های دشمنان علیه انقلاب تأثیری در حرکت این ملت در رسیدن به آرمان های متعالی انقلاب نشده است، خاطرنشان کرد: همه توطئه ها و هجمه های دشمنان با مدیریت و رهنمودهای مقام معظم رهبری و هوشیاری و بصیرت ملت ایران خنثی شده است.

وی با بیان این که امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی مقتدرانه در برابر زورگویان و مستکبران عالم ایستاده است، خاطرنشان کرد: علیرغم همه توطئه های دشمنان علیه انقلاب و ملت ایران، این نظام دینی و مردمی با قدرت و عظمت خاصی مسیر خود را طی می کند.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی در ادامه سخنان خود به حلول ماه رجب و میلاد امام محمد باقر(ع) اشاره کرد و بیان داشت: امروز بخش اعظمی از معارف کلامی و فقهی خودمان را از این امام همام داریم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ظرفیت ها و پیچیدگی های خاص استان، گفت: امیدواریم معاون جدید سیاسی امنیتی استانداری بتواند گام های مناسبی در حوزه سیاسی و امنیتی استان بردارد.

نماینده ولی فقیه در مازندران در پایان گفت: معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران به گونه ای تدبیر کند تا امور استان بر محور خواسته های خداوند و رضایت مخلوق با کمترین تنش و بیشترین رضایتمندی انجام شود./950/پ210/

ارسال نظرات