۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۴
کد خبر: ۷۰۱۵۶۷
امام امت (۵)؛

انقلاب با ساده زیستی و پرهیز مسؤولان از روحیه اشرافی گری تداوم می یابد

انقلاب با ساده زیستی و پرهیز مسؤولان از روحیه اشرافی گری تداوم می یابد
مازندران - استاد حوزه علمیه مازندران، دوام و بقای انقلاب اسلامی را به ساده زیستی و پرهیز مسؤولان از روحیه اشرافی گری دانست.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام عباس باباییان، استاد حوزه علمیه مازندران و امام جمعه امیرکلا امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن گرامیداشت دهه مبارکه فجر از انقلاب اسلامی به عنوان معجزه الهی یاد کرد و گفت: این انقلاب مظهر شکوه و اقتدار و نماد استقلال و آزادی است که براساس کرامت انسانی شکل گرفته است.
 
وی با بیان این که نسل جدید باید بداند انقلاب اسلامی با چه مبنای فکری شکل گرفته است، افزود: مردم سالاری از جمله ارزش‌های این انقلاب بوده و از آسیب‌های این انقلاب نیز خودباختگی فرهنگی و دوری از اسلام است.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که مطالبه ملت از مسؤولان دغدغه رهبری انقلاب است، گفت: مسؤولان باید در این راستا پاسخگو و در ساده زیستی نیز الگوی جامعه باشند نه با اشرافی گری به عنوان یک الگوی غربی موجب آفت انقلاب شوند.
 
وی با اشاره به ناکارآمد بودن برخی از  مسؤولان  عنوان داشت:  برخی از مسؤولان با کم کاری‌ های خود باعث بدبین شدن برخی به نظام جمهوری اسلامی شده اند و دشمنان نیز از این ناکارآمدی های مسؤولان سوئ استفاده کردند.
 
حجت الاسلام باباییان بر ضرورت مطالبه گری رسانه ها از مسؤولان تأکید کرد و افزود: مسؤولان باید دستاوردهای نظام را برای مردم تبیین کنند و در نشان دادن این دستاوردهای کم کاری نداشته باشند.
 
وی با بیان این که نباید بگذاریم برای کم کاری های نظام نسبت به دستاوردهای انقلاب تاریخ و آیندگان به ما بخندند، خاطرنشان کرد: دشمنان نظام جمهوری اسلامی باید بدانند که علیرغم همه فکرهای خامشان انقلاب اسلامی به راه خودش ادامه خواهد داد و تا زمانی که همدلی بین مردم ورهبری پیامبر گونه امام ما وجود دارد این انقلاب تدوام خواهد يافت.
 
استاد حوزه علمیه مازندران در ادامه سخنان خود با اشاره به فرا رسیدن چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، افزود: به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب، ۴۳ برنامه ورزشی و فرهنگی امسال در این شهر برگزار خواهد شد و همه این برنامه ها در راستای باشکوه برگزار شدن راهپیمایی۲۲ بهمن است./950/پ210/
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۶
.. انتقاد..
0
0
ایران نژاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۵
مطالبه گری رسانه ها از مسؤولان ادامه یابد.
مطال درستی بیان کرده اند. آفرین بر ایشان
0
0