۱۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۳
کد خبر: ۷۰۲۰۵۵
محمد علی الحوثی:

تصمیم اتحادیه آفریقا علیه اسرائیل، یک سیلی به سازشکاران عرب است

تصمیم اتحادیه آفریقا علیه اسرائیل، یک سیلی به سازشکاران عرب است
محمد علی الحوثی تصمیم اتحادیه آفریقا مبنی بر مخالفت با پذیرش اسرائیل به عنوان عضو ناظر این اتحادیه را یک سیلی به سازشکاران عرب دانست.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، محمد علی الحوثی عضو شورای عالی سیاسی یمن از تصمیم اتحادیه آفریقا در رد پذیرش اسرائیل به عنوان عضو ناظر استقبال کرد.

محمد علی الحوثی در توییتی گفت: تصمیم اتحادیه آفریقا در درجه اول یک سیلی به رژیم غاصب صهیونیستی است و در مرحله بعد یک سیلی به رژیم‌های عربی است که به دنبال عادی سازی روابط با اسرائیل هستند.

الحوثی تاکید کرد: تصمیم اتحادیه آفریقا در مرحله سوم یک سیلی به کشورهای شرکت کننده در نشست اتحادیه آفریقا بود که نسبت به عضویت اسرائیل در این اتحادیه اعتراضی نکردند و یا موضع آنها در حمایت از پذیرش رژیم صهیونیستی بود.

حماس و جهاد اسلامی فلسطین نیز تصمیم اتحادیه آفریقا در رد پذیرش اسرائیل به عنوان عضو ناظر در این اتحادیه را ضربه‌ای به سازشگران دانستند.

گفتنی است روز یکشنبه اعضای اتحادیه آفریقا با پیوستن رژیم صهیونیستی به این اتحادیه مخالفت کردند. مخالفت اتحادیه آفریقا با پیوستن تل آویو به این اتحادیه پس از تلاش‌ها و رایزنی‌های سیاسی الجزایر و برخی دیگر از کشورها اتفاق افتاد./۹۸۸/

ارسال نظرات