۱۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۸
کد خبر: ۷۰۲۰۶۴
رهبر مذهبی پاکستان:

توطئه‌های جهانی جلودار انقلاب اسلامی و پیشرفت ایران نیست

توطئه‌های جهانی جلودار انقلاب اسلامی و پیشرفت ایران نیست
ابوالخیر گفت: پیروزی انقلاب اسلامی در ایران مصداق حقیقت یاری خداوند از ملت‌های رنج دیده است و هیچ قدرتی نمی‌تواند این انقلاب مردمی را تحت الشعاع قرار دهد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، «صاحب‌زاده ابوالخیر محمد زبیر» رئیس شورای همبستگی ملی پاکستان و ائتلاف ۳۵ گروه سیاسی-مذهبی، ایستادگی ملت ایران در کنار امام خمینی(ره)و قیام مردمی را دستاورد بزرگ انقلاب اسلامی دانست و تاکید کرد: توطئه‌های جهانی و دشمنان از جمله رژیم صهیونیستی هرگز جلودار پیشرفت انقلاب و ایران نیست.

ابوالخیر محمد زبیر اظهار داشت: پیروزی انقلاب اسلامی در ایران مصداق حقیقت یاری خداوند از ملت‌های رنج دیده است و هیچ قدرتی نمی‌تواند این انقلاب مردمی را تحت الشعاع قرار دهد.

نماینده سابق مجلس پاکستان با ابراز اطمینان از آینده روشن انقلاب اسلامی ایران، گفت: امام خمینی (ره) با مجاهدت خود بزرگترین انقلاب اسلامی قرن را به ارمغان آورد که کل مسیر تاریخ و جامعه ایران را تغییر داد.

وی اظهار داشت: از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون توطئه دشمنان اسلام علیه ایران ادامه دارد. در عین حال ایستادگی امام خمینی (ره) و ملت ایران همه توطئه ها و تبلیغات منفی علیه انقلاب اسلامی را ناکام گذاشت.

رئیس حزب جمعیت علمای پاکستان گفت: بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی ایران به اسلام ایمان واقعی داشت و به همین دلیل خداوند متعال ایشان را در برپایی نظام اسلامی یاری کرد، چون به تعبیر قرآن کریم خداوند متعال با مردم مؤمن و درستکار است.

وی افزود: پس از پیروزی انقلاب و تا امروز ایران و ملت آن شاهد بزرگترین تحریم‌ها، دشمنی و توطئه جهانی به ویژه از سوی رژیم صهیونیستی است اما این تحرکات موجب خلل در بالندگی انقلاب اسلامی و پیشرفت مردم ایران در عرصه‌های مختلف نشد.

صاحب‌زاده ابوالخیر زبیر گفت: ملت ایران قربانی تحریم‌های سیاسی، اقتصادی و اجتماعی شده اما آنان هرگز مقابل فشارهای غرب تسلیم نشدند و ایستادگی و مقاومت آنان امروز برای دیگر ملت‌های جهان تبدیل به یک الگو شده است.

این رهبر مذهبی پاکستان اظهار داشت: دشمنان اسلام به دسیسه‌ها و اقدامات شیطانی خود علیه ایران و انقلاب ادامه خواهند داد اما به نتیجه‌ای نخواهند رسید همچنان که رژیم صهیونیستی علیرغم توطئه‌های فراوان نتوانسته جلودار پیشرفت‌های ایران در عرصه‌های منطقه‌ای و بین المللی باشد./۹۸۸/

ارسال نظرات